פרויקטים חדשים ביפו – בואו לגור איתנו

פרויקטים חדשים ביפו

אחרי שבתל אביב כבר נגמר כל השטח לבנייה, ואין מצב להכניס סיכה, יפו היא היעד הבא של משקיעי הנדל"ן וכל מי שרוצה לגור במקום מיוחד המשלב ישן עם חדש.

משקיעים כבר גילו אותה מזמן, אבל גם זוגות צעירים שרכשו דירה להשקעה כי יש כמות עצומה של סטודנטים מהמכללה ביפו שרוצים לגור לידה, וכן זוגות שהילדים פרחו להם מהקן והם רוצים לגור במקום מיוחד. שיהיה להם איפה לטייל ומה לראות וזה כולל גלריות, וזה כולל מקומות תרבות, מופעים ועוד.

שוק הפשפשים למשל הפך את פניו והוא מושך קהלים ומבקרים רבים וזה די מיוחד לקום בבוקר ולטייל במקום כל כך מיוחד שנוסד במאה ה-19 ועדיין נשמר על המבנים האדריכליים המיוחדים שלו.

פרויקטים חדשים ביפו

פרויקט הרובע ביפו כולל בניינים בני 4-6 קומות אשר כוללים 95 דירות. על הפרויקט היה אחראי משרד האדריכלים בר-אוריין והדירות הפכו לנדל"ן הכי מבוקש להשקעה ובכלל במסגרת פרויקטים חדשים ביפו.

בנייה של 259 יחידות דיור ו-2000 מ"ר שטחי מסחר. 15 בניינים אשר נבנים בשלושה שלבים. יש חצר משותפת, חניון תת קרקעי ואת האווירה המיוחדת של יפו.

הפרויקט נבנה בצפון יפו, ליד יפו העתיקה ולשוק הפשפשים. מקום עם אווירה והשראה שאין בשום מקום אחר בעולם. שילוב של בנייה ישנה וחדשה, הרגשה של היסטוריה ונוסטלגיה, מקום מלא אופי ואווירה.

כחלק ממגוון של פרויקטים חדשים ביפו.

אין כמו יפו בלילות- פרויקטים חדשים ביפו

מי שמחפש לגור במקום מיוחד, בוודאי ימצא את מבוקשו במגוון של פרויקטים חדשים ביפו. מדובר על בניינים שהולכים וקמים באדריכלות המיוחדת המשתלבת ביפו, שמשדרים מסרים של ישן עם חדש, ונוגעים בקו הרקיע המיוחד של יפו העתיקה.

בכלל לגור ביפו, כאשר אתם יודעים שאתם יכולים להגיע לים במרחק מה, ואין גם כמו הים של יפו, אותנטי ומיוחד לצד המזרח וסירות הדייגים. חוויה שאין כמותה.

פרויקטים חדשים ביפו מתפרסמים כל העת, ואתם מוזמנים להיכנס לאתר של משרד התיווך הרובע ביפו ולקבל מידע על פרויקטים חדשים ביפו במקומות שונים.

פרויקטים חדשים ביפו- איכות הסביבה…

יש משמעות רבה לסביבה בה אנו חיים ולא רק לדירה או לבית בו אנו מתגוררים.

אנו מושפעים מהמקום, מהאווירה, מהאנשים ומכל מה שקורה סביבנו וזה מה שמייצר את איכות החיים שלנו.

יש אנשים שלא רוצים בחיים שלהם שום דבר מיוחד, ושמים דגש על החיים שלהם בתוך הבית, ויש אנשים שחשוב להם שגם סביבת החיים שלהם תהיה מעניינת והם ילכו ויחפשו דירה למכירה ביפו. דירה במגוון של פרויקטים חדשים ביפו.

מובטחת להם סביבה מיוחדת המערבת תרבות ישנה וחדשה, מבנים מכל מיני תקופות. ריח של היסטוריה, תרבות וקולינריה ענפה בשוק הפשפשים.

הרגשה שאתה גר ביפו אבל אתה מרגיש כמו תייר. אין כמו פרויקטים חדשים ביפו.