יפו במרכז, קריות בצפון – 2 פרויקטים שכדאי לבדוק

לכל מקום יש סיפור. זו אולי קלישאה, אבל גם כשמדובר בהשקעות נדל"ן או בחירה של מקום המגורים הבא שלנו, אנחנו מחפשים להכיר את הסיפור של המקום, להבין מה קורה בו, איך הוא מתפתח, מה היה בו עד עכשיו ולאן הוא הולך.

בתוך שלל פרויקטים של בנייה שנבנים היום בארץ, קשה להחליט באיזה סיפור לבחור. בחרנו שני מקומות שונים לחלוטין, שכל אחד מהם נמצא באזור אחר בארץ והחלטנו לסקור את הפרויקטים החמים בכל אחד מהם, שמספרים את הסיפור של התפתחות המקום.

האם לחפש דירות למכירה בקריות או דווקא במרכז? זו השאלה

כדי לבחון איפה כדאי לבדוק להשקיע בפרויקט מגורים חדש, לקחנו 2 נקודות על המפה – האחת היא יפו, השנייה היא הקריות. במחשבה ראשונה, אין שום דבר משותף בין שני המקומות האלו. יפו נמצאת בלב המרכז, עם היסטוריה עתיקה וקסם ישן, עם אוכלוסייה מעורבת ומורכבת ועם קרבה לעיר הכי פעילה וגדולה בארץ.

דירות למכירה בקריות מציעות אווירה אחרת, של עיר מתפתחת עם נוף לים, ממש כמו יפו, אבל פרקטית יותר וכמובן רחוקה מהמרכז (אבל קרובה לעיר חיפה).

השיקולים איפה לבדוק מתחילים בעניין המיקום – האם כדאי לגור כל כך עמוק במרכז או לבחור דווקא באווירה הכפרית שסובבת את אזור הקריות. בעוד שיפו מציעה אווירה אורבנית מיוחדת, בקריות תמצאו שקט ושלווה שאין בכרך הגדול.

 

בניין ביפו

פרויקט לדוגמה ביפו – אווירה עירונית, נוף לים

אחד הפרויקטים המדוברים בשנה האחרונה ביפו הוא הרובע. למעלה מ-250 יחידות דיור שמתוכן תוכלו לבחור דירות בנות 2-4 חדרים לצד דירות גן, פנטהאוזים ודירות דופלקס. הפרויקט נמצא בסמוך לשדרות ירושלים וקרוב ליציאה לאיילון. תוכלו למצוא מגוון של דירות להשכרה ביפו כאן.

הפרויקט קרוב לנמל יפו היפיפה, לשוק הפשפשים וכמובן נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז תל אביב, הוא מציע מגורים באווירה עירונית לחלוטין, עם שטחי מסחר, שטחים ירוקים ופיתוח י

עירוני ברמה גבוהה. המחירים של הפרויקט משתנים בהתאם למספר החדרים וסוג הדירה.

גבעת אלונים – פרויקט חדש בקריות

כדי למצוא נקודות השוואה בין שתי הערים המתפתחות האלו, בחרנו לשים דגש על גבעת אלונים, פרויקט חדש שנבנה היום בקריית אתא. הפרויקט מציע דירות 3-5 חדרים, בתים דו משפחתיים, דירות גן ודופלקסים בשכונה חדשה שנבנית במקשה אחת. בתוך השכונה גנים ציבוריים, אזורים ירוקים, אזורי מסחר ובילוי ומסגרות חינוכיות.

למרות המרחק מתל אביב, חשוב לזכור שהפרויקט נבנה במרחק נסיעה קצר מהעיר חיפה, מעכו, נהריה, כרמיאל וערים נוספות באזור הצפון שיכולות להציע מקומות עבודה, מסחר ובילויים, כמו גם אפשרויות חינוך ופנאי.

הפרויקט מיועד למי שרוצה גם וגם – גם אווירה עירונית וגם תחושה כפרית ומגורים באזור ירוק יחסית, בלי להתפשר על נוחיות הקרבה לעיר ולכל מה שיש לה להציע.

עשוי לעניין אתכם: פרויקטים חדשים ביפו

כתיבת תגובה