נדל"ן יפו – לתפוס את הזדמנות בזמן

נדל"ן יפו – מהר לפני שיגמר

נדל"ן יפו – ביפו העתיקה שנושקת לתל אביב והנהירה של יהודים ממנה במהלך השנים היא שהביאה אל תל אביב את האדריכלות המיוחדת של יפו. היהודים היו אלה שהתגוררו ביפו ושכרו דירות בין חומות העיר מה שנקרא היום יפו העתיקה. מדובר על אזור עתיק אשר אם תגיעו אליו היום תגדלו שכונות מתחדשות המציעות מגורים מול הים, בדיקות עם ארומה של אדריכלות אותנטית, קשתות בסגנון הבתים הערביים, הרבה מרחב והרבה חלונות שמשקיפים אל הכחול של הים.

כל זה יכול להיות שלכם אם תפנו למודעות של נדל"ן ביפו וגם תגלו שהמחירים לא בשמיים. יש היום הרבה פעילות נדלני"ת ששומרת על צביונה המיוחד של יפו ומושכת אליה הרבה אנשי אומנות ורוח.

האדריכלות של יפו מושכת אליה משקיעים רבים 

יש היום ביפו העתיקה, ליד שוק הפשפשים ברובע ביפו,  וגם במה שהיה בעבר בית חולים צהלון, שכונות מגורים חדשות המציעות את האורבניות של יפו החדשה הנושקת ליפו העתיקה. נדל"ן ביפו היום שווה הרבה מאוד ומי שמזדרז גם יכול להרוויח מהשקעה כדאית. לאחרונה יותר ויותר אנשים מעוניניים בדירות במיקומים אטרקטיביים איך מבינים שדירות ישנות לא עוברות הליך בדק בית בצורה מיטיבית ולכן מעדיפים את הדירה החדשות או המחודשות, ביפו ניתן למצוא מספר רב של פרויקטים חדשים.

אבל מי שעומד לרכוש דירה ורוצה לגור במקום מיוחד ולא במגדלים, אלא במקום שבו מריחים את ריח הים והבשמים, הולך על יפו. היא אותנטית, היא מאוד אינטימית והיא מציעה היום דירות מרהיבות בכל מיני גדלים ובמחירים שונים.

יפו כעיירה ציורית

מי שמביט על יפו רואה לפני עיירה שמזכירה לו את כל המקומות הכי ציוריים בחו"ל. הסמטאות הקטנות על הסוחרים, ריח דגים הטריים והבריזה מן הים, מייצרת אווירה מיוחדת במינה למי שמחפש להתגורר במקום אותנטי ומיוחד ולא בעוד מגדל של בורגנים.

זו הסיבה שביפו הוקמה המכללה, המושכת אליה סטודנטים רבים ומי שהשקיע באיזה דירה נדל"ן ביפו, אין ספק שהדירה שלו לא אשרת ריקה הרבה זמן והביקוש גבוה מאוד.יפו של היום היא עיירה ציורית עם בתים מדהימים ודירות חדשות שנבנו בסגנונות אדריכליים שמתאימים לעיר העתיקה, ונדמה שהם תמיד היו שם וימשיכו להיות שם.יש שבאים לגור בה בגלל האווירה, יש שאוהבים את הריח המלוח של המים.

ראו עוד: דירות ביפו | דירות להשכרה בשוק הפשפשים | דירה להשכרה ביפו