כל מה שרציתם לדעת על קנית דירה ביפו

לגור ביפו בדירה יפה ומעוצבת עם מרפסת גדולה הפונה לים, לרדת כל בוקר למטה לנמל לצפות בזריחה או סתם לטייל בסמטאות העיר העתיקה, לשתות כוס קפה באחד מבתי הקפה באזור זה חלום של הרבה אנשים, והיום זה משהו שיותר אפשרי למימוש.

למה כדאי לגור ביפו

יפו, עיר נמל לחופי הים התיכון אשר מהווה חלק מהעיר תל אביב. זהו אזור עתיק עם היסטוריה מאוד מעניינת שבשנים האחרונות עבר תהליכי התחדשות שכללו בין היתר פרויקטים חדשים של בנייה, פרויקטים של התחדשות עירונית הן של שיפוץ בניינים ישנים והן של אזורים שלמים בעיר וכל זאת לצד שמירה גם על הצביון הרגיל והמוכר של יפו. יפו מציעה שילוב של תרבויות שונות, מתחמי בילוי של מסעדות, פאבים ועוד.

מה חשוב לדעת בנוגע לקנית דירה ביפו

אנשים אשר מחפשים דירות למכירה ביפו העתיקה לרוב אלו אנשים אשר אוהבים את הסגנון המיוחד של הבניה ושל האזור ומה שהוא מציע. כאשר בוחרים לקנות דירה, מומלץ להיעזר ולפנות למשרד תיווך ביפו שכן משרד המכיר את האזור, את ההתחדשות, את הפרויקטים השונים והתוכניות שיש לעירייה לאזור, יכול לסייע למצוא את הדירה הטובה והמתאימה ביותר, וזאת משום שיש אנשים אשר קונים דירה לצורך מגורים ויש כאלו אשר רואים ביפו מקום להשקעה ורוכשים דירה כאשר המטרה שלהם היא להכניס את הדירה לשוק דירות להשכרה ביפו ולעשות מזה רווחים. משרד תיווך טוב, יתאים את הנכס לדרישות הללו כמו למשל הרובע – הבית לשיווק נדל"ן.

איזה סוגי דירות לקניה אפשר למצוא באזור יפו

בשל התפתחות יפו בשנים האחרונות ניתן למצוא באזור שלל דירות לקניה. אפשר למצוא דירות גן או דירות פנטהאוז עם נוף מרהיב לים. יש דירות של 3 חדרים ועד דירות גדולות יותר של 5 ואפילו 6 חדרים. יש דירות עם שטחים יותר מצומצמים כמו 50 מ"ר ועד דירות בגודל של 200 מ"ר. למעשה יש מבחר של דירות כך שכל אדם אשר מחפש לקנות דירה באזור יוכל לעשות זאת ולמצוא את הדירה התפורה למידותיו ולדרישותיו גם מבחינה של גודל, מיקום וכמובן המחיר.