הדרך הנכונה להשקיע בנדל"ן 

כאשר אתם מחפשים השקעות נדל"ן איכותיות – שאלו את המומחים של משרדי תיווך יפו. החברה, אשר מייעצת ללקוחותיה עם השקעה בארץ ובחו"ל, יכולה להגשים לכל לקוח את חלום הדירה. יתרה מכך, גם אם כבר יש לכם בית משלכם – תסייע לכם החברה להשיג הכנסה שנייה מנדל"ן על ידי איתור נכסים מניבים אותם תוכלו להשכיר. כיום, הנדל"ן מהווה כור היתוך כלכלי עבור לא מעט מהצרכנים, וגם לכם יש הזדמנות לקחת חלק בתעשייה המשגשגת.

 מה בפגישה?

כאשר תיפגשו עם המומחים לדירות ביפו למכירה, ציינו בפניהם מה מטרתכם. בית בישראל, מגורים בחו"ל, השקעות בחו"ל או השקעות נדל"ן בישראל. המאפיינים של החברה יציגו לכם שלל מסלולים אטרקטיביים אליהם ניתן לפנות. המסלולים שיוצגו יהיו כפופים למצב הכלכלי שלכם, כלומר כאלו אשר תוכלו, ככל הנראה, לעמוד בהחזרים עבורם. במידה ומדובר בהשקעה, תרשה לעצמה החברה להציע לכם עסקאות מעט יותר יקרות על בסיס זה שתמצאו שוכר או קונה לנכסים אלו.

 סוגי השקעות נדל"ן

 * רכישת קרקע חקלאית בישראל – רכישת קרקע חקלאית בהדרכת החברה, עם סיכוי גבוה להפשרה.

 * רכישת נדל"ן בארה"ב – ניצול המצב הכלכלי המקרטע מעבר לים על מנת לרכוש נכסים מוזלים. במידה והם למטרות השכרה, מסייעת החברה לאתר דיירים ואפילו בטיפול בקבלת כספי השכירות.

 * רכישת דירות להשכרה ביפו – בישראל – שירות נדיר, שכן לרוב ההעדפה היא לרכוש קרקע חקלאית ולבנות, אך לעתים תכווין אתכם החברה למעט עסקאות אטרקטיביות גם בתחום קניית מבנים מוכנים.

 נדל"ן נכון עושים רק בחברה מקצועית

 חברת נדלן תוכל למנוע ממך את הטעויות הקשות ולהיות שם בשבילך לכשתצטרך. החברה תדאג, הלכה למעשה, לכל הדילמות שלך בתחום הנדל"ן ותכווין אותך לבית משל עצמך בתוך זמן קצר ומעט הקרבה ביחס לכל משרד תיווך אחר. כך, למשל, צרכנים לא מעטים רכשו קרקע חקלאית באזור שגילו שהיא לא תופשר בו. מזה החברה יודעת להימנע, ולהפנות אתכם רק לקרקעות חקלאיות טובות עם סיכוי גבוה להפשרה. גם בתחום הנדל"ן בחו"ל יודעת החברה לזהות עסקאות טובות או עסקאות זולות שצפויות להתייקר בקרוב, ועל כן היא מאפשרת לכם מעין "כרטיס כניסה" לעולם היציבות באמצעות ראיית הנולד. ללא ספק, לקוחות רבים מודים עד היום לחברה על שירותים מסוג זה.

  קבוצת רכישה

שטח נטול בנייה, אשר לרוב הוא שטח חקלאי, ובו היזם מציע לך ולעוד רוכשים לקנות זכות לדירה. היתרון: נעשית הנחה בשל כך שמדובר ברכישה של מספר דיירים בו זמנית. החסרון: הבנייה מתבצעת בהתאם ללוח זמנים ארוך אשר על הזמן הזה לא תוכלו להרוויח באמצעות אותו נכס עתידי. אתם משלמים על נכס שיהיה בנוי ותוכלו להשתמש בו בעתיד, וגם אז אין ודאות שהוא ימשוך קונים או שוכרים. הוודאות הבטוחה ביותר היא בידיעה שמדובר בקרקע להפשרה, שכן אז תיבנה באיזור מערכת חינוך, מרכזים מסחריים ותשתית שתאפשר לכם פעילות. במידה וזוהי קרקע לא להפשרה, זה הימור: או שתעשו עסקה מניבה במיוחד בטווח הרחוק בשל כך שהמדינה תחליט כן להפשיר את הקרקע ויעלה ערכו של האיזור, או שתיתקעו עם איזור אשר לא ניתן לעשות בו דבר פרט לגידול גידולים חקלאיים.

 רכישת קרקע חקלאית

רכישה של קרקע חקלאית באיזור טבע מחוץ לעיר. בדומה לרשום בפסקה הקודמת, יש שתי דרכים לעשות זאת: הראשונה – בטוחה, והשנייה – מסוכנת אך יכולה להניב לכם רווחים גבוהים עשרות מונים במידה והצלחתם. בדרך הראשונה יש לחפש רק קרקע שהממשלה מייעדת להפשרה בזמן הקרוב. כך, יש לכם מידע  מדויק על תשתית חדשה ועירונית שהולכת להיבנות באזור, ואתם בדרך כלל גם תדעו מי יהיו בעלי התפקידים באזור ומי תהיה האוכלוסיה שגרה שם. בהתאם, תוכלו לפרסם מודעות ולהשכיר את הנכס העתידי שייבנה על הקרקע החקלאית שלכם. הדרך השנייה היא לרכוש קרקע באיזור שלא מיועד להפשרה, אולם אז אתם נכנסים לסיכון שהוא כמעט ודאי, אבל עם ודאות מועטה להתעשר מאד מהקרקע בעתיד, ולא רק להרוויח את לחמכם. מדוע? משום שכל עוד הקרקע לא מופשרת – לא ניתן לעשות בה כלום חוץ מלגדל חקלאות. במידה והיא מופשרת יקרו אחד משני מקרים: או שערך הקרקע יעלה בצורה מטורפת ותזכו לתשואה מיידית מהמכירה, או שערך הקרקע לא יזנק ואף יירד לו הביקוש, מה שיגרום לכם, כמובן, להפסדים.