דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים

דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים

דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים – מרכז העניינים

באזור שוק הפשפשים קמים כמה פרויקטים של נדל"ן מיוחדים במינם, ותוכלו למצוא אותם בפרסומים תחת דירות למכירה ביפו, שוק הפשפשים הוא המקום הקרוב אליהם ביותר שמהווה נקודת ציון למיקום שלהם.

לגור ליד שוק הפשפשים לא כל אחד יכול. יש למקום הזה ניחוח אותנטי מיוחד שמחבר אנשים לכל מיני דברים שיש ביפו, שרק מי שרוצה לגור בה מבין את זה. אווירת שוק הפשפשים מכבדת את הנוסטלגיה של פעם בחנויות ייעודיות של עתיקות וגם וינטאג', ומצד שני קמות היום כל מיני חנויות של אופנה, מסעדות ועוד, המהוות תמהיל מעניין של מקום המציע ישן עם חדש ובעיקר הרבה עניין מרתק.

כמעט בכל הליכה באזור שוק הפשפשים, בעצם הולכים על היסטוריה והפרויקטים של דירות למכירה ביפו, שוק הפשפשים במתחם הם פרויקטים שמחברים בין ישן וחדש, בין היסטוריה ואדריכלות חדשנית.

פרויקט הרובע ביפו

פרויקט הרובע ביפו הוא אין ספק הזדמנות של פעם בחיים. עבודות הבנייה החלו בשנת 2003 והפרויקט מציע דירות במחירים מאוד סבורים ואפילו נמוכים, יחסית למיקום הנהדר בסמוך לשוק הפשפשים וליפו העתיקה.

שמונה שנים ארכה בנייתו של הרובע ביפו, ושינויים רבים במציאות סביבו הפכו אותו לפרויקט נדל"ן לוהט במיוחד וההיענות למודעות של דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים היא עצומה ולא עומדת בביקוש. יותר ויותר אנשים גילו את יפו, את שכיות החמדה שלה. האווירה האותנטית, הבנייה האדריכלית שצמודה לחוקי המקום והרובע ביפו הוא סיפור הצלחה נדלני"י בכל קנה מידה.

בסביבתו של הפרויקט התחלפו כל חנויות היד השנייה בחנויות של מעצבים, בתי קפה ומסעדות שף ואזור שוק הפשפשים הוא אחד המקומות הכי לוהטים היום מבחינת העדפה לביקור קסום.

אין ספק כי פרויקט הרובע תרם לפריחת הנדל"ן באזור כולו, וגם חיזק והעמיק את האדריכלות המקומית שהיא דרמטי ותיאטרלית בהחלט מתאימה ליפו של פעם וגם ליפו של היום.

260 דירות לברי מזל- דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים

תוכנית פרויקט הנדל"ן של הרובע ביפו כוללת שלושה בניינים עם 260 דירות. שני הבניינים הדרומיים של הפרויקט יוצרים מבואה פנימית ובבניין האחרון השלישי שהושלם לא מזמן חצר נוספת. קומת הקרקע מיועדת למסחר ומתחתיה יש חניונים תת קרקעיים. בין הבניינים נסללה סמטה להולכי רגל, המחברת בין שוק הפשפשים לרחוב יפת.

מרבית הדירות בפרויקט הן בנות 70-80 מ"ר ויש בפרויקט גם דירות גן ויחידות פנטהאוז. המפרט האדריכלי מספק והאתגר הגדול היה מול האדריכלות שדורשת מצד אחר להשאיר את המרקם ההסטורי שחייב להישמר, מול נדל"ן שצריך להתפתח אבל בהשאלת מוטיבים של העיצוב המקומי ולשייך אותו לבניינים חדשים. הבנייה הצנועה עלתה על הצורך הזה, לא לבלוט מעל יפו הישנה ויחד עם זאת ליצור הרמוניה עם הפרויקט החדש.

בדירות יש מרפסות "יפואיות", עמודים בחצרות ובקומות הקרקע שמזכירות כניסה ל"חאן", מה שיצר את השיוך של הפרויקט לסביבה שלו באופן טבעי.

לא אנדרומדה- תוסס וחי

להבדיל למשל מפרויקט אנדרומדה, שיש לו תוית של פרויקט סגור לעשירים בלבד וכל מי שרוצה לצאת ממנו צריך להיכנס לרכב, הרי שפרויקט הרובע ביפו, נבנה מתוך אותה מחשבה של התפתחות נדל"ן, פרויקט הרובע ביפו יוצר טראפיק של הולכי רגל, משהו הרבה יותר חופשי, צנוע ומזמין.

באזור נפתחו כבר 2 גני ילדים מה שמצביע על המגמה של אכלוס ע"י משפחות עם ילדים, ויוצר איזה שהיא אווירה שפויה של חיים תוססים ושגרתיים.

דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים –אופציה נהדרת

דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים בזול

כאשר אדם קונה דירה הוא עושה זאת משתי סיבות עיקריות, הראשונה בשביל מגורים והשנייה בשביל השקעה. אך עליכם להבין כי שני הדברים הללו משלימים אחד את השני.

אם אתם קונים דירה להשקעה אתם חייבים להבטיח כי היא תהיה ראויה גם למגורים אחרת היא לא תהיה שווה הרבה ואם אתם קונים דירה למגורים אתם צריכים לחשוב גם על הנושא הפיננסי וזאת בכדי להבטיח שאם תרצו למכור את הדירה תפיקו ממנה רווח נאה אשר יאפשר לכם לקנות דירה איכותית יותר. על שני התנאים הללו נראה כי דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים עונות בענק.

שוק הפשפשים הוא מוקד המשיכה של יפו ומעטים השווקים אשר יענו על הצרכים שלכם בצורה כל כך טובה כמו שוק הפשפשים ובגלל זו אופציית השקעה או אופציה למגורים כל כך מצוינת בשבילכם.

מהי העלות של דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים?

שוק הפשפשים נמצא מטר מהים, ליד כיכר השעון וקרוב לנמל יפו, כך הוא למעשה המרכז של יפו וזוהי סיבה מצוינת מדוע לקנות דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים.

אך כאשר אנחנו מדברים על דירות לקנייה אנחנו חייבים להתייחס לא רק למיקום שלהן אלא גם לעלות שלהן.

כסף ומחירים משפיעים תמיד על ההחלטות שלנו ובטח כאשר מדובר על קנייה של דירה אשר מחייבת אותנו להשקעה כספית אדירה.

על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי העלות של דירה בשוק הפשפשים היא לא כל כך גבוהה בטח אל מול דירות באותו גודל בתל אביב ובטח אם זוכרים את המיקום המצוין של דירות בשוק הפשפשים.

האם כאשר אנחנו מחפשים אחר דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים כדאי להיעזר במתווך?

כל אחד אשר מחפש אחר דירות למכירה ביפו שוק הפשפשים רוצה להבטיח כי הדירה תהיה האיכותית ביותר שיש אשר תענה על הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר שיש ותניב לנו את התשואה הגבוהה ביותר שיש.

אך אי אפשר להתעלם מכך כי לרובנו אין פשוט את הידע או את הניסיון בכדי לקנות את הדירה הטובה ביותר. על כן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל מתווך נדל"ן אשר יעזור לכם למצוא את הדירה האיכותית ביותר שיש והטובה ביותר שיש.

ברגע שתיעזרו במתווך ירד מכם לחץ גדול ותוכלו להיות בטוחים כי אתם קונים את הדירה הכי טובה, במחיר הכי טוב שהכי מתאימה לכם.

ראו גם: דירות מול היום למכירה | פרויקטים חדשים ביפו

ביקורת
תאריך ביקורת
פריט ביקורת
משרד תיווך הרובע, מספר אחד במציאת נכסים וביצוע עסקאות.
דירוג המחבר
51star1star1star1star1star