דירות למכירה ביפו מול הים – נוף מושלם

דירות למכירה ביפו מול הים

הים של יפו, מהווה השראה לציירים, פסלים, למתרחצים וגם למי שלא מחליף נוף של ים מול החלון שלו. ביפו צצות עכשיו הרבה שכונות חדשות ליד הים, ואם תיתקלו במודעה של דירות למכירה ביפו מול הים, הכוונה היא לאותם פרויקטים חדשים שצדו את עיניהם של משקיעים זריזים שיודעים שאין כמו רכישה של דירות למכירה ביפו מול הים.

יפו היא עיר נמל עם היסטוריה של אלפי שנים. את עג'מי השכונה הכי קרובה לחוף, גילו כבר לפני 30 שנה אמנים ואנשי רוח ישראלים, שקבעו בה את ביתם, בבתים ערביים ישנים עם אדריכלות ים תיכונית אופיינית. גם בגבעת עליה הדרומית לעג'מי יש אזור נדל"ן מתפתח מאוד. יש בה המון בניינים חדשים למגורים וכל הזמן פרויקטים חדשים. אם אתם מחפשים דירות למכירה מול הים, אז זה המקום.

דירות מול הים- קצת היסטוריה!

אי אפשר לכתוב על יפו, בלי לכתוב על היסטוריה. זוהי עיר עם היסטוריה של אלפי שנים ויש בה בתים בני מאות שנים. היו בה רעידות אדמה ומלחמות שגזלו חלקים גדולים ממנה, ורוב הבתים שיש בה היום נבנו במאה ה-19. בסוף המאה הזו, גם נהרסו חומות העיר והיא קיבלה תנופת בנייה חדשה, בדמותן של הרבה שכונות מול הים ובכלל, בכל מקום בעיר צצו פרויקטים של נדל"ן שלא נגמרים עד היום. ליפו יש פוטנציאל נדל"ן אדיר גם בגלל הנוף המיוחד שלה וגם בגלל קרבתה לתל אביב. שכונות כמו מנשייה, ע'גמי ונווה צדק צמחו מהצד השני שלה.

במחצית של המאה העשרים יפו הייתה עיר קוסמופוליטית ותוססת, אחרי מלחמת העצמאות, גם נהרסו חלקים שונים מנופיה והיא סופחה לתל אביב. בעבר יש לציין חשבו להרוס את העיר העתיקה, לפני שהבינו שחייבים לעשות שימור.

זוהי יפו!

יפו של היום מורכבת מקהילות של שלושת הדתות, שחיים בה בשלום ובאחווה בכפיפה אחת. יש אזורים ביפו שבבניין אחד מתגוררים בה יהודים, ערבים ונוצרים והיא הפכה לסמל של דו קיום.

במהלך השנים התפתחו ביפו פרויקטים שונים ש"משכו" את הנדל"ן בה לכיוון המיוחד והיוקרתי כמו פרויקט אנדרומדה, מתחם נגה ועוד. אבל בעשר השנים האחרונות יפו מציעה שכונות חדשות שלמות ומדורים לנדל"ן במחירים מעולים וכן- יש גם דירות למכירה ביפו מול הים. חלומם של רבים. לפקוח את העיניים ולראות את הכחול הכחול הזה ולהקה של שחפים צווחים…

השקעת נדל"ן משתלמת

בעשר השנים האחרונות הכפילה ושילשה יפו את מחירי הנדל"ן שלה בפרויקטים יוקרתיים, וגם בשכונות עם נדל"ן במחיר הכי סביר בגוש דן ליד שוק הפשפשים ופרויקטים של דירות למכירה מול הים. משקיעים זריזים מבינים, שהתשואה הכי גדולה שהם יכולים לקבל היום על דירה זה ביפו, ועוד מעט לא יישארו בה כבר דירות למכירה מול הים.