דירות למכירה ביפו בהזדמנות שלא תחזור!

דירות למכירה ביפו

שכונת צהלון החדשה, נכנסת עכשיו לרשימת דירות למכירה ביפו, הזדמנות אמתית שלא תחזור במשך דורות. כיודע שכונת צהלון ידועה בשל בית החולים העתיק ששכן בה, אבל מזה כמה שנים נחשבת הקרקע הזו, לאחת המבוקשות לפרויקטים חדשים למגורים ביפו. אחת הבניינים למשל הוא פרויקט בוטיק של בנין בן 6 דירות, עם תקרות גבוהות.

דירות למכירה לדוגמה: 102 מ"ר בנוי ועוד 12 מ"ר מרפסת. דירת דופלקס גן. דירת פנטהאוז קומה שניה ושלישית, 101 מ"ר בנוי ועוד 51 מ"ר מרפסת וחנייה פרטית. כיווני אויר מזרח ודרום. דירה נוספת: פנטהאוז בקומה שנייה ושלישית 101 בנוי ועדו 51 מ"ר. כיווני אוויר מערב ודרום וכן חניה פרטית. התכנון האדריכלי מדהים והדירות ברמה הכי גבוהה שיש.

דירות למכירה ביפו– הזדמנות שלא תחזור.

דירה למכירה בעג'מי- דירות למכירה ביפו

את שכונת עג'מי הישנה, היפה והמלאה בהשראה, גילו כבר מזמן הרבה מאוד אנשי רוח ואומנים שחיים באזור. בשכונת עג'מי יש היום מספר דירות למכירה וכדאי מאוד למהר לפני שייחטף. זהו אזור מאוד מבוקש שרק דירות בודדות בו מוצעות למכירה וגם זה אחרי תקופה ארוכה שאין שום הצעות כאלה.

שכונת עג'מי היא שכונה מאוד ותיקה ביפו. הרחובות בה מרגישים כמו סמטאות ויש בה צפיפות כפרית יפה. יש בעג'מי בתים עתיקים עוד מהתקופה העותומנית וחיים בה בדו-קיום מושלם ערבים ויהודים.

הרחוב הראשי בשכונת עג'מי מצפון לדרום, הוא רחוב יפת שיש בו כידוע הרבה מסעדות וחנויות. בצפון גובלת השכונה ביפו העתיקה ובדרום בשכונת גבעת עלייה. בתחילת המאה ה-20 נבנו בה הרבה בתים פשוטים, ע"י תושבי המקום לצד הבתים העתיקים שהיו בה. הישן והחדש מככבים בסמטאות ויוצרים נוף ציורי יפואי מובהק ומרתק. בשכונה יש המון בתים המוגדרים כבתים לשימור.

למכירה דירה ברובע המרוני ביפו

משרד התיווך הרובע ביפו, משווק כמה נכסים מעניינים בקרבת שוק הפשפשים, בשכונת צהלון וגם ברובע המרוני ביפו בו מתגוררים מארונים רבים. מדובר בנכס של דופלקס גג על הים, מול הבגונוויליות והכנסייה. 150 מ"ר עם תקרות גבוהות. חלום של דירה מלאת השראה ואווירה.

הקהילה המרונית משתייכת לכנסייה האנטיוכית מרונית. מרונים רבים ניתן למצוא גם בלבנון. רובים גרים בגוש חלב אבל יש קהילות גם בעכו, חיפה יפו ועוד. הרובע המרוני הוא רובע עתיק ומלא השראה. דירה במקום מכתיבה אורח חיים מיוחד במינו. אין ספק כי לסביבת המגורים שלנו יש כח וחלק בחיים שלנו. מגורים בדירה ישנה עתיקה, עם ארומה של אדריכלות מפעם, ריחות וטעמים שונים מסביב, בלב יפו, היא חוויה בפני עצמה ולכן דירות למכירה ביפו כל כך מבוקשות ולא רק בפרויקטים החדשים אלא בכלל.