דירות להשקעה ביפו – הפרויקטים החדשים כבר כאן

דירות להשקעה ביפו – כל היתרונות

דירות להשקעה ביפו – לא משנה באיזו תקופה אנחנו נמצאים, השקעה בנדל"ן תמיד נחשבת להשקעה אטרקטיבית כל עוד בוחרים נכון. היום ניתן למצוא דירות מרהיבות ביופיין במחירים נהדרים לא רק בפריפריה – גם בלב המרכז תוכלו למצוא פרויקטים באזורים מצוינים שעוברים התחדשות. הרובע ביפו מציג בפניכם פרויקט חדש בדרום יפו עם דירות להשכרה ביפו במגוון גדלים ותמהילים. קראו עוד על דירות ביפו למכירה.

קצת על הפרויקט

כל מי שיוצא להסתובב קצת ביפו רואה כיצד יפו משנה את פניה ועוברת תהליכי התחדשות. במסגרת הפרויקט. חודש בניין רכבת ישן משנות ה-50 בו היו 72 יחידות דיור, אליהן יתווספו 40 יחידות דיור נוספות וחדשות שישקיפו על הים. הפרויקט מעוצב על ידיד האדריכלית עדי גל בעיצוב מודרני, עכשווי ונוח למגורים. על אף שמדובר בהתחדשות במסגרת תמ"א 38/1, הדיירים הנוכחיים יפונו בזמן הבנייה כדי לשמור על איכות חייהם ונוחותם.

סוג הדירות בפרויקט

הפרויקט יכיל דירות מסוגים וגדלים שונים, כך שאם אתם מתעניינים תוכלו לבחור לפי הצרכים שלכם:

  • דירות דופלקס

דירות בגודל 124 מ"ר וארבעה חדרים, 12 מ"ר מרפסת מפלס וכן מרפסת גג ענקית בגודל 64 מ"ר. מחיר דירות בתמהיל זה החל מ-3,650,000 ש"ח.

  • דירות פנטהאוז

דירות פנטהאוז בגודל של 112 מ"ר בנוי ו-4 חדרים. מרפסת גדולה בגודל 21 + 43 מ"ר. מחיר דירות פנטהאוז החך מ- 3,900,000 ש"ח.

  • דירות שלושה חדרים

דירות נוחות בגודל 81 מ"ר ו-3 חדרים, עם מרפסת בגודל 10 מ"ר. מחיר דירות החל מ-2,250,000 ש"ח.

  • דירות ארבעה חדרים

דירות בגודל 94 מ"ר ו-4 חדרים, עם מרפסת בגודל 10 + 4 מ"ר. מחיר דירות החל מ-2,480,000.

פרויקט דירות ביפו למכירה – יתרונות

את המקום והפרויקט בו קונים דירה למגורים או להשקעה יש לבחור בזהירות. לפרויקט של רובע ביפו ישנם יתרונות רבים שהופכים את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד:

  • עיר מרכזית: יפו היא האחות הקטנה של תל אביב ולמעשה הן מתפקדות כעיר אחת לכל דבר ועניין. כשאתם גרים ביפו אתם נהנים מכל מה שאפשר להנות כאשר גרים במיקום מרכזי – רק במחיר נמוך יותר כרגע שצפוי לעלות בשנים הקרובות בדומה לכל ערי המרכז.
  • דירה בגודל לבחירתכם: הפרויקט מציע דירות בגודל לבחירתכם. בין אם אתם זוג שמחפש דירה למכירה ביפו או משפחה המעוניינת בדירת דופלקס גדולה, בפרויקט זה תוכלו למצוא את כל מה שמתאים לכם.
  • נוף לים: החוף של יפו ידוע ביופיו, ובדירות בפרויקט זה אתם מקבלים נוף לים שפחות או יותר מבטיח שערך הדירה שלכם יעלה בהתמדה.

הרובע ביפו – משרד התיווך הגדול ביפו