דירות להשכרה ביפו שוק הפשפשים

דירות להשכרה ביפו שוק הפשפשים

ביפו יש שילוב מנצח של מזרח ומערב ,חדש וישן,  קול המואזין, שירת החזנים וצלצולי פעמוני הכנסיות. האוכל הערבי, הבורקס הבולגרי, מסעדות השף, הנוף של הים, החמאם הישן, המבנים העתיקים והבנייה החדשה הכל הכל מתנקז ללב ליבה של העיר יפו שוק הפשפשים הנדיר. השוק מעניק לכם חוויה אחרת בשעות האחרות. בבוקר ישנם את ריחות האוכל והקפה, במהלך היום תוכלו להתמקח ולרכוש רהיטים ובגדים, בערב לשבת בבר או מסעדה על בירה וסיגריה. יש שלבים בחיים שיפו היא הרקע המושלם לסיפור אהבה רומנטי במיוחד..

דירות להשכרה ביפו שוק הפשפשים במחיר מעולה 

במיקום מבוקש ביותר ביפו מעל לשוק הפשפשים הסופר טרנדי, במרחק דקות הליכה מחוף הים אנו מציעים לכן דירת 2 חדרים יפיפייה במחיר המעולה של 6500 שקלים לחודש. הדירה בגודל של חמישים ושש מטר מרובע בנוי כוללת סוויטת הורים מפנקת, חדר אמבטיה מעוצב עם אמבט מפנק, חלונות גבוהים ורחבים לכניסת אור השמש. דירת שתי חדרים ליחיד או לזוג במיקום הכי שווה בדיוק מעל הברים והמסעדות השוות של יפו.   

אין כמו יפו בלילות – דירות לרכישה ודירות להשכרה ביפו שוק הפשפשים, שכונת צהלון ועג'מי ועוד 

הבית לשיווק נדל״ן מתמחה במכירת והשכרת נכסי נדל"ן ברחבי הארץ. ביפו יש לנו מספר פרויקטים לוהטים: 

  • דירות דופלקס ופנטהאוזים בשכונת צהלון ביפו, בניין בוטיק בן 6 דירות, יצירה ארכיטקטונית בת 4 קומות אשר תוכננה בהשראת הסגנון האקלקטי, כל דירה בעלת אופי ייחודי ובתכנון אדריכלי מוקפד. 
  • שתי דירות להשכרה בשוק הפשפשים דירות 2 חדרים עם חדר הורים מפנק לאוהבי החיים הטובים. 
  • דירות דופלקס 4 חדרים ומיני פנטהאוז  3 חדרים בבניין בוטיק בשכונת עג'מי המבוקשת במרחק הליכה קצר לפארק מדרון ולחוף גבעת העלייה.

דירות להשכרה ביפו – קרובים להכל

אחת הערים שרק הופכות ליותר ויותר פופולאריות עם הזמן היא יפו – ולא בכדי: מדובר בעיר מרכזית והאחות הקטנה של תל אביב מצד אחד, ומצד שני בעיר מרהיבה ביופייה עם אחת מרצועות החוף היפות בארץ, רחובות ציוריים, היסטוריה מרתקת ותמהיל תושבים הטרוגני ומעניין. לכן אין כל פלא שיפו מתפתחת בקצב מהיר והופכת לאחת הערים האהובות במרכז הארץ. הרובע ביפו משווקת כיום מגוון דירות להשכרה ביפו וכן דירות למכירה בפרויקט חדש.

מגורים ביפו – הפנינה של המרכז

מחפשי דירה להשכרה או מכירה? אנחנו חושבים שמומלץ מאוד לשקול ולבדוק ביפו, שהיא אחת הערים הצומחות במרכז ולא סתם:
– עיר פסטורלית : יפו היא עיר מודרנית מצד אחד ומצד שני היא עיר נמל עתיקה והיסטורית. כשהולכים ברחובות היפים והפסטורליים של יפו מרגישים כמו בעולם אחר ולא סתם יפו היא מהאזורים השוקקים בתל אביב-יפו.
– צמודה לתל אביב: באופן היסטורי יפו היא עיר עצמאית, אך מאז 1949 היא נמצאת באותה הרשות המקומית עם תל אביב ומנוהלת על ידי עיריית תל אביב-יפו. כך אתם נהנים מקרבה למרכז הכלכלי הגדול בארץ ומקבלים שירותים מאחת העיריות היציבות והעשירות בארץ.
– חוף יפהפה: ביפו ישנה רצועת חוף מרהיבה ביופייה ואחת האהובות בארץ. אם תקנו דירה ממנה יש נוף לחוף הים אתם יכולים להיות בטוחים שהערך שלה יעלה בהתמדה ובקצב מהיר עם השנים.
– הרובע ביפו: ברובע ביפו תוכלו למצוא מגוון דירות להשכרה ולמכירה בקשת מחירים רחבה ובגדלים משתנים בהתאם לצרכים וליכולות שלכם. בין אם אתם זוג שמחפש דירה קטנה למכירה או דירה להשכרה ובין אם אתם משפחה גדולה שמחפשת פנטהאוז או דירת דופלקס גדולה – ברובע ביפו תוכלו למצוא את מה שמתאים לכם.

התחדשות עירונית ביפו

פרויקט התחדשות עירונית מסקרן של הרובע ביפו בהתאם לתמ"א 38/1 עתיד לשנות את פני האזור כולו. מדובר בבניין רכבת שנבנה בשנות ה-50 בו ישנן 72 יחידות דיור. במסגרת הפרויקט, הבניין יתחדש וישופץ ויתווספו לו 40 יחידות דיור חדשות בעיצוב מודרני ועדכני. הדירות בפרויקט מגיעות בגדלים משתנים, החל מדירות דופלקס ופנטהאוז גדולות וכלה בדירות שלושה חדרים.

דירות להשכרה ביפו

ברובע יפו תוכלו למצוא מגוון דירות להשכרה בקשת מחירים רחבה ובגדלים משתנים. החל בבתים גדולים להשכרה בגודל 175 מ"ר עם ארבעה חדרים פלוס מרפסת גדולה וחניה, וכלה בדירות קטנות של 2 חדרים.

אנו מעניקים שירות לבעלי הנכסים ברכישה, השכרה וניהול נכסים בעבור בעלי נכסים ושוכרים. אנו בבית לשיווק נדל"ן בעלי ניסיון הרב בשיווק ומכירת פרויקטים בנדל"ן מבאר שבע בדרום ועד לפתח תקווה ות"א-יפו במרכז. דירות לרכישה ביפו, ודירות להשכרה בשוק הפשפשים או בכל מקום אחר ברחבי העיר הן הזדמנות של פעם בחיים ליהנות מהווי המיוחד שיש לעיר יפו להציע. כמאמר השיר – אין כמו יפו בלילות. מחפשים נדל"ן ביפו? רוצים לשמוע עוד – צרו קשר עימנו