איפה כדאי לקנות דירה למגורים?

עולם הנדל"ן בישראל הוא תחום ההולך ומתפתח בקצב גובר ומואץ ביותר מזה כמה עשורים. אין זה פלא כי העיסוק בנדל"ן הפך לפופולארי בשנים האחרונות ומשקיעים ישראלים רבים בעלי ממון פנוי, נושאים עיניהם וכספם להשקעות בנדל"ן אשר מניבות תשואות ורווחים נאים ביותר.

גם כשנדמה לנו כי ענף הנדל"ן הישראלי נמצא בשיא של מחירים, ואין מכאן לאן לצמוח, אנו עדים שוב ושוב לעלייה הדרגתית במחירי הדירות, ובמחירי הקרקעות, כל זאת עקב המחסור בקרקע זמינה לבנייה והביקוש העצום העולה על ההיצע הקיים היום בישראל.

איפה כדאי לקנות דירה למגורים

מתלבטים האם לקנות או לשכור?

אחת השאלות המורכבות והמאתגרות בפניה עומדים היום צעירים רבים היא האם לקנות דירה או לשכור דירה? למרות שהחלום והשאיפה של זוגות נשואים טריים וגם צעירים רבים הוא דירת חלומות משלהם, כדאי לשקול ולחשוב על ההיבט הכלכלי הכבד הכרוך ברכישת דירה במחירים של היום. ברוב הערים הגדולות בישראל רכישת דירה סטנדרטית של  2-3 חדרים מצריכה הון עצום עבור צעירים.

על מנת לרכוש דירה פשוטה מיד שנייה, טובה באזורי מרכז דרום תל אביב לדוגמא, נדרשים בממוצע 2-3  מיליוני שקלים ומעלה. נדרש הון עצמי ראשוני גדול שלעיתים לצעירים אין היכולת להשיג וכן משכנתא גדולה וארוכת טווח. סכום עלויות רכישת דירה בגמר התשלום, בחישוב הריביות הגבוהות, מגיע לסכומי עתק במהלך עשרים וחמש השנים בממוצע בהם משלמים בכל חודש משכנתא לבנק.

מהם היתרונות בשכירת דירה?

שכירת דירה היא מהלך קל ופשוט, המצריך חיפוש ומציאת דירה מתאימה במקום טוב עבורכם. אם זה קרוב לעבודה, קרוב ללימודים או מקום מרכזי בעיר, תמיד תוכלו למצוא מבחר רב ומגוון של דירות להשכרה שיענו על הדרישות שלכם. נדרש לחתום על חוזה עם בעל הבית, ולדאוג לריהוט ועיצוב הדירה לטעמכם כלומר ההשקעה בשכירת דירה מסתכמת בסכום סביר ביותר.

לזוגות ולצעירים,קיים יתרון ברור נוסף בשכירת דירה במקום קניית דירה. הצעירים של היום הם ניידים הרבה יותר מהצעירים של פעם. רבים מהצעירים של היום עוברים עבודות ומגורים ומחליפים מקצועות בקצב גבוה של אחת לשנה שנתיים. לעיתים ניתן לראות צעירים רבים שעושים רילוקיישן, ועוברים מטעם החברה בה הם עובדים, לערים שונות בארץ וגם בחול. עבור צעירים אלה, הניידות בין דירות שכורות היא קלה הרבה יותר מאשר הפרידה מדירת קבע אהובה ומוכרת והשכרתה לזרים.

ראו דירות למכירה >>

איפה כדאי לשכור דירות במרכז הארץ?

אם אתם מתלבטים לגבי שכירת דירה במרכז ובתל אביב לדוגמא, כדאי וחשוב לדעת כי, המקום הטרנדי החם והשווה ביותר לשכור בו דירה היום הוא העיר יפו, דירות למכירה בשוק הפשפשים הם מיקום מעולה. יפו הפכה בשנים האחרונות לעיר תוססת ושוקקת חיים, העיר התפתחה ונפתחו בה מקומות חדשים לבילוי לתרבות ולפנאי שמושכים קהל רב וצעירים רבים נוהרים אליה.

יפו היא עיר עם היסטוריה עתיקת יומין, אבל היא גם אם עיר עם אופי. יפו היא עיר צבעונית המאכלסת פסיפס אנושי מגוון ומעניין, שפניה לעתיד. יפו מציעה לצעירים ולצעירים ברוחם מגוון עצום של דירות יפהפיות, דירות ייחודיות מבחינה אדריכלית וגם דירות 2-3 חדרים במחירים סבירים ביותר, ביפו תמיד תמצאו תחבורה ציבורית זמינה והיתרון של הקרבה לים ולנמל המפורסם והידוע הופכת את המגורים ביפו לאטרקטיביים במיוחד.

איך משכירים דירות ביפו?

ניתן בקלות למצוא דירות להשכרה, באתרנו הרובע המתמחה בנדלן ביפו, כדאי לחפש דירות להשכרה ביפו נחל עוז, וגם דירות להשכרה יפו שדרות ירושלים, או, דירות להשכרה ברובע יפו. בכל המקומות האלה ובמקומות מרכזיים נוספים בעיר, תוכלו למצוא מבחר גדול של דירות מצוינות להשכרה.