קנים דירה? טיפים לבחירת מוצרי חשמל לדירה

עוברים דירה, קונים נכס חדש, אולי החלטתם לחפש דירות להשכרה ביפו או שאולי החלטתם להתחדש ולרענן קצת את מוצרי החשמל שלכם? נהדר! כדי לעשות לכם את החיים קצת יותר קלים, הכנו לכם רשימת טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפריטים האידאליים עבורכם. בחירת מוצרי חשמל זה לא סוד אבל צריך להיות חכמים 🙂

השכרת דירה ביפו על הים

הגודל כן קובע

בבחירת מכשיר חשמל לבית צריך קודם כל לקחת בחשבון את שאלת המקום. יהיה קצת חבל לקנות תנור משוכלל רק כדי לגלות שהוא לא בדיוק נכנס למטבח הקומפקטי שלכם, או להיתקע עם מכונת כביסה שפשוט גדולה בשני סנטימטרים מהמיקום המיועד לה. אז לפני שאתם רצים לקנות מוצרי חשמל במבצע שאי אפשר לסרב לו, קחו כמה שניות כדי למדוד את החלל בו הם יוצבו. זה יחסוך לכם זמן והרבה עוגמת נפש.

פונקציונליות

אם אתם מאסטר שף בהתהוות, די הגיוני שתרצו להצטייד בתנור מקצועי עם ריבוי תכניות. לבשלנים החובבנים שביניכם, תנור אמין, בעל מספר פונקציות בסיסיות, בהחלט יעשה את העבודה. על אותו משקל תבחרו את שאר מוצרי החשמל לבית: וילונות חשמליים, מכונת כביסה חזקה בעלת נפח גדול למשפחות מרובות ילדים, בהן הכביסות לא נגמרות, או מדיח גדול לחובבי אירוח וסעודות לעומת מדיח קומפקטי לאלו שקצת מתעצלים להתמודד עם ערימות כלים יומיומיות. רגע לפני הרכישה תשאלו את עצמכם: האם זה ישרת אותי?

תקציב

בכל הנוגע לעלויות מכשירי חשמל ביתיים, השמיים הם הגבול. מקרר פשוט יכול לעלות פחות מ-1,000₪, אבל האם הוא ישרת את הצרכים שלכם? לעומת זאת, רוב הסיכויים הם שאין לכם צורך במקרר ארבע דלתות ומקפיא טורבו בעלות של 10,000₪. חשבו היטב את התקציב שלכם, והשכילו לחפש מוצרי חשמל במבצע, מה שיכול להוזיל משמעותית את ההוצאות שלכם. אל תשכחו שלמחיר המוצר יש להוסיף גם את עלות ההובלה (ולעתים ההתקנה).

צריכת אנרגיה

אנחנו נהיים מודעים יותר לאיכות הסביבה, וכדאי שנשים לב גם לדירוג צריכת האנרגיה של מכשירי החשמל שלנו. מכשירי חשמל כיום מדורגים על סולם של A עד G, כאשר A מסמן צריכה יעילה במיוחד ואילו G מסמל צריכת אנרגיה גבוהה ובלתי משתלמת. זכרו שמכשיר חשמל עם דירוג אנרגיה גבוה (A) ישרת אתכם היטב ולאורך זמן, יחסוך בחשמל ויהיה ידידותי יותר לסביבה.

עיצוב

כן, זה אולי נראה זניח, אבל גם לעיצוב יש תפקיד בבחירת המוצר. סביר שתעדיפו שהפריט שניצב בלב המטבח המעוצב שלכם, לא יבלוט כמו מסמר חלוד. למזלנו, עברו וחלפו הימים בהם עיצוב הייתה מילה השמורה רק לבגדים, ומכשירי חשמל ביתיים מגיעים כיום במגוון אדיר של צבעים וסגנונות שיכולים להתאים לכל אופי. רטרו-שיק, כסוף-עתידני או לבן שמרני? האפשרויות (כמעט) אינסופיות.

רעיון לעיצוב: מטבחי חוץ

אחריות

גם הטובים שבמוצרי חשמל מתקלקלים לפעמים, ולכן חשוב שתדעו שיש לכם על מי לסמוך. תמיד עדיף לרכוש מהיבואן הרשמי. הוא ידאג לספק לכם חלקי חילוף מתאימים ושירות מפוקח במקרה של תקלה, כדי שתוכלו להמשיך ליהנות מהמכשיר שלכם לאורך זמן.

כתיבת תגובה