דירות להשכרה ביפו

דירות להשכרה ביפו

ביפו יש מכללה לאומנות בה לומדים קרוב ל-5,000 סטודנטים. אלה צריכים לקום כל בוקר ולהתייצב ללימודים בזמן מסוים. כיוון שלרכבת ישראל אין תחנה קרובה ליפו, הרי שאם הם למשל מגיעים מהפרברים שמסביב לתל אביב וגם מתל אביב עצמה, הם תלויים בתחבורה ציבורית והרבה פעמים התחבורה הזו, ובעיקר בבקרים מייצרת פקקים גדולים מאוד, מה שגורם להרבה מאוד אנשים לאחר לעבודה שלהם ולמי שצריך להגיע לאוניברסיטה או למכללה ביפו, לאחר לשם.

כאשר תהיה הרכבת הקלה, זה כבר יודע שיהיו לה כמה תחנות בשדרות ירושלים הנמצאים בלב ליבה של יפו, ומהם אפשר להגיע לכל מקום, אך בינתיים מתמודדים כל מי שצריך להגיע ליפו מכל מיני סיבות עם בעיות של תחבורה, פקקים וחניות.

הפתרון- מלאי הדירות להשכרה ביפו, כדי לענות על צרכי הסטודנטים.

דירות להשכרה ביפו- חנות בשוק הפשפשים

שוק הפשפשים כבר מזמן שינה את פניו והוא כבר לא רק מקום של מכירת יד שנייה אלא גם שיש בו הרבה מאוד חנויות של מעצבים ומסעדות שוות.

בעלי המסעדות והחנויות הללו, צריכים להגיע כל יום לעסק שלהם ואם הם למשל צריכים לשכור דירה, ההעדפה שלהם תהיה לחפש מודעות של הדירות להשכרה ביפו. כך הם יוכלו להגיע גם למודעות של אנשים פרטיים שרוצים להשכיר את הדירה שלהם, וגם למודעות של משרדי תיווך יפו.

אם יפו היא היעד הסופי שלכם, בוודאי תוכלו לחפש במגוון דירות-השכרה ביפו, להגיע אל הדירה במקום המועדף עליכם וגם למחיר שאתם יכולים לעמוד בו.

דירות להשכרה ביפו- יותר זול מדרום תל אביב

למרות שמחיריהן של דירות להשכרה ביפו עלו מאוד בשנים האחרונות, עדיין יש הבדל בין מחיר דירה בדרום העיר (למשל בפלורנטין) לבין הדירות להשכרה ביפו.

אין מה לעשות זאת עובדה, כל מה שהכי קרוב לתל אביב עולה יותר. מכיוון שדירות להשכרה בדרום העיר יקרות מאוד, הרבה מאוד אנשים זזים עוד קצת דרומה ומחפשים הדירות להשכרה ביפו. הם יקבלו שם דירות עם תקרה גבוהה, רצפה מצוירת, וים. אם הם אוהדי שוק הפשפשים הם יקבלו את כל הטוב שיש היום בשוק הזה כולל החריף של הפול האורגינלי.

דירות להשכרה ביפו- נוף אדריכלי ואנושי ייחודי

ביפו יש מרקם אדריכלי מאוד מעניים. יש בה בעיקר הרבה מאוד מבנים עתיקים ששרדו את כל השנים האלה וחלקם עברו שימור. מדובר על דירות ענקיות עם פתחים ודלתות מקושתות כמיטב האדריכלות המזרחית. זה כולל גם עיצוב פנים מזרחי של חלל גדול מאוד שיכול להכיל את כל החמולה ותכנון שמתאים למשפחה מזרחית מרובת ילדים.

בית גדול עם רצפה מצוירת ותקרה גבוהה הוא חלומו של כל מי שמחפש דירה במדור דירות להשכרה ביפו, וחולם על דירה אותנטית מקורית שיש לה אופי, ועם קצת עיצוב פנים הוא יוכל להרגיש בה ממש באמצע המזרח התיכון.

דירות להשכרה ביפו- מהר לפני שייגמר

יפו היא אחד המקומות הכי מבוקשים היום בתחום של הדירות להשכרה ביפו. אם אתם רואים דירה שעונה על הדרישות שלכם, מהרו לבחון אותה ולסגור עניין, כי יש ביקוש גבוה לדירות להשכרה ביפו. המזדרזים והמהירים בעלי העין החדשה של מחיר טוב ובית מקסים ירוויחו אדריכלות מדהימה, נוף של דו קיום, מחיר יותר זול מתל אביב וכנפה מתחת לבית…

אם מישהו שאל את עצמו מהו מקורו של השעון ביפו ליד שוק הפשפשים אז רק נאמר כי לכיכר עצמה קוראים כיכר השעון והיא נמצאת צפון מזרחית ליפו העתיקה. מקום זה היה עפם חלק מהדרך הראשית לפתח תקווה ולשכם.

מגדל השעון הזה נבנה בתקופת השלטון בארץ ולרגל 25 שנות שלטונו. הבנייה של הכיכר ומגדל השעון הושלמו בשנת 1906.

גם במקומות אחרים בארץ, יש מגדלי שעונים שנבנו גם הם לרגל השלטון הטורקי. מי שעזר לבנות אותם היה דווקא יהודי עשיר בשם מויאל.

אם אתם רוצים לגור בסביבה אותנטית עם שרידים הסטוריים, חפשו במדור הדירות להשכרה ביפו ואולי יתמזל מזלכם לגור ממש ליד השעון לכבוד הסולטן התורכי…

מלחמות נפוליון ודירות להשכרה ביפו

יפו של היום כפי שאנו מכירים אותה, נבנתה מחדש בראשית המאה. בשנת 1837 הייתה רעידת אדמה שמחקה הרבה מאוד בתים, וגם במלחמות נפוליון ניזוקו בתים רבים.

במהלך שנות השישים הוחלט על שימור מבנים ובניינים הסטורים ביפו ולשם כך הוקמה החברה הממשלתית לפיתוח יפו העתיקה. תחילה הייתה תוכנית לבנות את יפו מחדש, וטוב שזה לא נעשה אחרת היו מוחקים גם הרבה מאוד שרידים הסטורים מרשימים, חלקם נמצאים ליד הדירות להשכרה ביפו ויש מי שמרוויח מהשימור הזה, כי אין כמו לטייל ליד הבית שגר בו איזה סולטן תורכי…

רובע האמנים- דירות להשכרה ביפו

בחלקים הנוצרים של יפו העתיקה, בחלק הדרום מערבי שופצו בתים רבים שהוקצו לאמנים. כל הסמטאות בשם של גלגל המזלות והמרכזית נקראת נתיב המזלות. המקום הזה הוא בעיקר אומנותי אבל מתוך שפע של הדירות להשכרה ביפו, אין ספק שדירות הקרובות למתחם הזה יזכו להרבה מאוד קופצים שכן זו חוויה מיוחדת במינה לגור בתוך מתחם כזה ביפו העתיקה.

במקום יש גם את מסגד הים וכן כנסייה פרנציסקנית. יש אווירה של רוחניות באזורף וכך בכל המקומות העתיקים של יפו, המקום הכי מבוקש היום לגור בדירות שכורות ובכלל.

דירות להשכרה ביפו- קרוב לכל מקום

יפו היא העיר הכי קרובה לתל אביב. תל אביב יפו זה לא רק חותמת של תלשום הארנונה, זה גם בפועל האזור הגובל הכי קרוב לתל אביב.

בשנים האחרונות משקיעה עירית תל אביב הרבה מאוד בשיקום שכונות, בהתחדשות של שכונות ופרויקטים של פינוי ובינוי מבטיחים בניית מגדלים של דירות למפני בנייני הרכבת.

פרויקטים נדלנים של הרובע ביפו ודומיו, הם אלה שהפכו את יפו לאזור מבוקש והמחירים בה רק עולים ועולים.

ביפו יש צביון מיוחד של חומר אנושי. כור היתוך של מבוגרים וצעירים, יהודים וערבים. בתים ישנים וחדשים והערבוביה הזו בהחלט מייצרת נוף אותנטי ומיוחד לכל מי שגר שם.

הדירות להשכרה ביפו מאוד מבוקשות היום גם מצד תלמידי המכללה לאומנות שרוצים להתגורר שם.

דירות להשכרה יפו על הגל

השינויים שעברה יפו במשך השנים. כל הפיתוח התיירותי שלה כולל שיקום שכונות והקמת פרויקטים חדשים של בנייני מגורים ונדל"ן, הפכו אותה לאחד המקומות הכי שווים והכי מבוקשים ובעיר ע"י מי שרוצה לגור בסביבה שיש בה ניחוח של אותנטיות, מזרח תיכון ישן המשולב עם חדש.

דירות-להשכרה ביפו מיישרות היום מחיר עם תל אביב, ויש ביפו היצע הרבה יותר גדול ויותר מעניין. רוב הדירות גם במצב הרבה יותר טוב מאשר הרבה מאוד דירות בתל אביב.

מלבד פרויקטים של פינוי בינוי, יש פרויקטים חדשים ביפו, פרויקטים של תמ"א 38 וכן בנייה של רובעים שלמים, שהופכים את יפו לפנינה האותנטית של המרכז

דירות להשכרה ביפו 

העיר ללא הפסקה תל אביב-יפו היא מטרופולין שאינו נח לרגע והיא ללא ספק , העיר המושכת אליה את רוב הצעירים בארץ, במהלך הזמן שאחרי השירות הצבאי, הן ללימודים, למגורים, לעבודה ועוד. העיר תל אביב הינה אחת הערים בהן דירות להשכרה הן מצרך מבוקש ביותר וגם קשה להשגה. מחירי הדירות להשכרה משתנים בהתאם למיקומן, כמו לדוגמא סטודנטים הלומדים באוניברסיטה יעדיפו כמובן דירות להשכרה קרוב לאוניברסיטת תל אביב אבל יאלצו לשלם מחיר גבוה יותר ממי שיבחר ויחפש דירות להשכרה ביפו

סטודנטים בודדים, או צעירים שעובדים בעיר ומחפשים דירות יחיד להשכרה בתל אביב , יאלצו לשלם כשלושים אחוזים יותר ממי שמוכן לחלוק דירה עם שותפים, האופציות הן רבות וכדאי לשקול לחפש דירה בהתאם לתקציב אותו תוכלו להקציב עבורה.

מחירי דירות להשכרה בתל אביב וביפו ?

אם אתם מעוניינים לגור במרכז העיר קרוב לכל מקומות התרבות והבידור, במרחק הליכה מבתי הקפה, הבארים והגלריות כדאי לתכנן על תקציב חודשי גבוה יותר. השכרת דירת שלושה חדרים במרכז תל אביב עשויה להגיע לכשבעת אלפים שקלים לחודש ויותר, וכאשר משקללים את התוספות כגון חשמל, מים ,ארנונה, ומזון מגיעים לשמונה אלפים לחודש ויותר. לעומת זאת תוכלו לשכור דירה דומה של שלושה חדרים ביפו במחיר נמוך יותר באופן משמעותי, כמובן שתלוי היכן הדירה ממוקמת, אבל תוכלו לחסוך לפחות אלף, אלפיים שקלים לחודש אם תעדיפו לגול ביפו.  

הדירות ביפו הן בעלות יתרונות רבים כגון גובה התקרה שבדרך כלל היא גבוהה יותר בדירות הישנות להשכרה, גם החלונות גדולים יותר בדירות אלו והיתרון המשמעותי יותר הוא ,הקרבה לים ולאוויר נקי. בנוסף לכך יפו הפכה בשנים האחרונות למקום שוקק חיים ,מלא בבתי קפה קטנים, אזור שוק הפשפשים שהתפתח הפך למרחב בילוי מועדף על צעירים וניתן לראות בו צעירים מבלים עד השעות הקטנות של הלילה. 

איך משיגים דירה טובה להשכרה ?

אם ברצונכם להשיג דירה טובה להשכרה ביפו, תוכלו לחפש במודעות יד שניה באתר האינטרנט או בעיתונים, תוכלו לחפש מודעות במכולות השכונתיות והדרך המומלצת להגיע לדירה טובה במחיר טוב היא לפנות למשרד תיווך נדלן. 

ניתן בקלות וביעילות להיכנס לאתר המשרד באינטרנט, להתרשם ולהתעדכן ממבחר עצום של דירות להשכרה ביפו, ניתן לראות תמונות וגם פרטים נוספים חשובים על המיקום והשירותים באזור בו ממוקמת הדירה. דירות להשכרה טובות נמצאות בדרך כלל במשרדי התיווך, לעתים בבלעדיות המשרד, כך שהאפשרות להגיע אליהן היא רק דרך משרד התיווך. 

רוצה לשמוע פרטים נוספים על דירות להשכרה ביפו?

    ביקורת
    תאריך ביקורת
    פריט ביקורת
    מקום מדהים, שירות טוב, אנשים חמים
    דירוג המחבר
    51star1star1star1star1star