הקשר בין דירה למכירה ביפו להיסטוריה של העיר…

דירות להשכרה ביפו

יפו היא מקום שעברו בו המון עמים, תרבויות ואימפריות. כאשר אתם רואים מודעה של דירה מכירה ביפו, אתם יכולים להניח שמדובר בדירה מיוחדת במינה. כי מה שמייצר דירה למכירה ביפו עם הייחוד שלה, האזור בו היא נמצאת ויפו היא אזור מיוחד במינו לכל הדעות.

המון עמים, דתות ואימפריות עברו ביפו וגם נאפוליון היה שם. בשנת 1654 נבנה בה ע"י הפרנציסקנים, "ההוסטל הלטיני" משם התרחבה פעילות מסיונרית מצרית. עד היום יפו היא עיר של שלושת הדתות היהודית, הערבית והנוצרית, ואין ספק כי השרידים ההסטוריים של שלושת הדתות הללו, משפיעים על המבנים והנוף של העיר, וכל מי שמחפש דירות להשכרה ביפו, נושם את ההיסטוריה המיוחדת שנמצאת במקום.

אז תחשבו על זה שאם אתם מחפשים דירה למכירה ביפו, ייתכן שבמקום דרכה רגלו של נאפוליון. האומנם?

דירה למכירה ביפו- בחמאם של נאפוליון?

דירה למכירה ביפו יכולה להיות גם במקום דהר נאפוליון על סוסו, בדרך לעוד ניצחון.

נאפוליון הגיע ליפו בשנת 1799 וכבש אותה. ממנה הוא המשיך לעכו, והחיילים שלו חלו בדבר ונשארו המנזר הארמני ביפו שכלל גם בית חולים. אחרי שהוא חזר, הגיעה הממלכה העותומנית.

כאשר אנחנו אומרים דירה למכירה ביפו, אנו מתכוונים לכך שמדובר במקום, שיש לו היסטוריה כל כך מפוארת וזה ניכר גם בפרויקטים של הנדל"ן החדשים במקום.

כאשר בונים היום פרויקט נדל"ן כלשהו כמו הרובע ביפו, אי אפשר להתעלם מהאווירה, האדריכלות והמבנים שכבר קיימים. לכן דירה למכירה  ביפו, יכולה להיות במקומות כאלה רווי השראה ואווירה, ובנויים מהחומרים ששימשו גם לבניית המבנים ההיסטוריים, כרצף אדריכלי והרמוני במקום. דירה למכירה ביפו, זה בהחלט לא רק דירה אלא חלק מהנוף וההיסטוריה של המקום.

דירה למכירה ביפו- ליד החומות

במאה ה-19, נהרסת חומת יפו והעיר מתפתחת לכל הכיוונים. בנמל מכרו תפוזים שנקטפו מהפרדסים הרבים שהיו ביפו ולכן הם גם נקראו "תפוזי יפו". מוקמת שכונת נווה צדק ונווה שלום וגם מסילת הברזל לירושלים בנת 1892.

כאשרים מסתכלים על פרויקטים חדשים ביפו אין ספק כי הפרויקטים הנדלני"ם ביפו, מושפעים מההיסטוריה ומהאדריכלות של המקום, המלווים ובאים לידי ביטוי בכל פרויקט. בשנת 1900 הנחו את אבן הפינה למגדל השעון הידוע, שהוצב שם כדי להנציח שולטן בשם עמדול חמיד השני, ומש לא רחוק משם בצפונה של יפו, מתחילה להיות מוקמת מה שהיא היום תל אביב- שכונת אחוזת בית.

למרות שתל אביב קרובה ליפו, כאשר מחפשים דירה למכירה, קשה שלא להבין בהבדלים המשמעותיים של האווירה והמקום וכן האדריכלות. יפו היא עיר יותר עתיקה מתל אביב ולכן דירה למכירה ביפו ליד חומות למשל היא ממש נכס נדיר.

דירה למכירה ביפו, היא דירה שיש לה אווירה של פעם, ניחוח עתיק של אדריכלות, וגם תחושה שאתה חי בתוך תיירות בלתי נפסקת…