דירות למכירה ביפו – כי אין כמו יפו!

דירות למכירה ביפו

יש כמה וכמה נכסים וגם דירות למכירה ביפו, שהופכת אט אט להיות פנינה הנדל"ן הכי מבוקשת בגוש דן. מתחם הרובע ביפו כולל 260  דירות בשני בניינים של 4-6 קומות. צומת הרחובות יפת ורבי פנחס. האדריכלות הופקדה בידי משרד בר אוריין אדריכלים.

פרויקט הרובע צמוד לשוק הפשפשים. בין 2 בנייני הדירות עוברת סמטה המקשרת את רחוב יפת והשוק. זהו פרויקט מאסיבי ומהודר בו יש קומת קרקע מסחרית, מתחתי חניונים. במרכזו של הפרויקט במתחם חצרות ירוקות שהכניסה אליהן מיועדת רק לדיירים. ככה שומרים על הפרטיות.

מי שחלם לגור ליד הים, במקום אותנטי עם בליל שפות וטעמים, מוזמן להיכנס לאתר משרד "הרובע " ולקבל מידע על דירות למכירה ביפו ברובע הכי נחשק בעיר.

מי רוצה לגור באמצע יפו? דירות למכירה ביפו

ברחוב רבי חנינא נבנה בניין בן חמש קומות עם 18 דירות. זהו עוד פרויקט מלהיב של נדל"ן חדש ביפו. השילוב בין פרויקט חדש בנוף היפואי האותנטי הוא מה שעושה דירות למכירה ביפו, למושא חלומם של זוגות צעירים, משפחות ועוד.

גם ברחוב שערי ניקנור יש דירות למכירה ביפו. זהו רחוב הנמצא בלבה של שכונת עג'מי על קו המים של החוף. מנתוני הנדל"ן של דירות למכירה באזור עולה, כי מדובר בהזדמנות של חיים במחירים שלא יחזרו לעולם. על-פי התלמוד שערי ניקנור היו אחד מכמה השערים לבית המקדש השני. מצד שני

יש החושבים כי שמו של הרחוב הוא ע"ש נדבן יהודי מאלכסנדריה.  אם תגורו שם ויש שם דירות למכירה ביפו, תהיו במרחק כמה מטרים מסניף הדולפין של אבו חסן וממסעדות הדגים. ואם אתם רוצים גם נתונים תרבותיים אז 19% מתושבי השכונה הם אקדמאים. גם לגור מול הים וגם לדבר על תרבות..

אין כמו יפו בלילות

פרויקט הנדל"ן שליד שוק הפשפשים ביפו, מושך אליו היום אוכלוסיות שונות, גם בגלל מה שקרה לשוק הפשפשים עצמו, תהליך שמזכיר את מה שקרה לרחובות העתיקים ביפו, שם שוכנות מסעדות משובחות לצד גלריות ועתיקות. שוק הפשפשים שהיה עד לא מזמן אזור של פריטי יד שנייה ועתיקות, הפך בחמש השנים האחרונות לאזור הכי מעוצב בארץ. מדובר על מסעדות ובתי קפה שקמו בו, לצד גלריות אומנות וחנויות אופנה ועיצוב. המתחם כולו הומה בני אדם העולים אליו לרגל, שכן אווירה כמו שיש ביפו, אין  בשום מקום אחר. לגור ליד המתחם הזה פירושו, שהוא בפירוש עובר מהפיכה שגם מעלה את מחירי הדירות למכירה באזור. כלומר- אם אתם רואים היום מודעה של דירות למכירה ביפו, אתם לחלוטין צריכים לקפוץ על כל פרויקט, כי כל פרויקט היום מאמיר את מחיר הדירות בו בכל יום.