דירות למכירה ביפו העתיקה – קסום ומיוחד

דירות למכירה ביפו העתיקה

יש כמה פרויקטים חשובים של נדל"ן למגורים ליד יפו העתיקה ושוק הפשפשים, מה שאומר שיפו המתחדשת מזמינה היום, משפחות, זוגות וגם משקיעים להגשים את חייהם. לגור מול הים, או לגור בשכונות שחלקן עתיקות ומלאות השראה. פרויקט הרובע ביפו, קרוב לעיר העתיקה ולשוק הפשפשים, הוא אחד הפרויקטים המובילים ביפו. הוא כולל 259 דירות כ-15 בניינים למגורים, ויש גם מתחם חנויות צמוד. כ2,000 מ"ר הם שטחי מסחר, שיאכלסו תמהיל מעניין של חנויות הנעלה וביגוד לצד חנויות מעצבים, גלריות לאומנות ועוד. יש להדגיש כי אין עוד מקום כזה בארץ, פרויקט נדל"ן מקורי ואותנטי לצד מבנים עתיקים בני מאות שנים, מה שהופך את המודעה של דירות למכירה ביפו העתיקה לבעלת ביקוש גבוה.

יפו העתיקה- דירות למכירה!

כבר לפני 30 שנה גילו אומנות ובעלי גלריות, את הפוטנציאל העצום של יפו העתיקה, אבל לא כל אחד, יש לומר, העז לגור במקום העתיק הזה. אבל היום יחד עם האדריכלות המזרח תיכונית המתפתחת. יפו העתיקה היא אחת משכיות החמדה האותנטיות הכי מרשימות שיש, ולפיכך גם כל פרויקט נדל"ן בקרבה אליה הופך לנדל"ן הכי רותח ומבוקש. יש בה היום בנייני מגורים שלקחו את העתיק והאותנטי ותרגמו אותו לבנייני מגורים מרשימים מאוד, עם פאטיו בחצר ואפילו צמחיה שנדמה שראתה מלחמות.

דירות למכירה ביפו העתיקה זה לא חלום היום, זו מציאות משתלמת.

יפו מתפתחת לכל הכיוונים

יפו מתפתחת לכל הכיוונים. באזור של יפו העתיקה, צומחים לתפארת בנייני מגורים לנדל"ן, לצד פרויקטים של פינוי בינוי, פרויקטים יוקרתיים ועוד. כל מי שחפץ להשקיע בנדל"ן שהולך לשלש את מחירו בחמש השנים הבאות, או לגור ביפו העתיקה, צריך להיכנס למשרד התיווך הרובע ביפו, ולסקור את רשימת הנכסים השווים אותם מציע המשרד. מדובר על דירות ובתים בקנה מידה אחר ממה שאנו מכירים. יש גם דירות ובתים ישנים ביפו העתיקה, ויש גם פרויקטים חדשים ליד יפו העתיקה, שקורצים לאנשים שאוהבים לגור במקום עם אופי והיסטוריה.

כך או כך, אם אנשים נהרו בשנים האחרונות ליפו בגלל המחיר, היום נוהרים אליה בגלל שיש בה פרויקטים מיוחדים, אותנטיים ועדיין במחיר משתלם.

האדריכלות של יפו

לאדריכלות ביפו יש חוקים. כל פרויקט נדל"ן זוכה לעיצוב אדריכלי שמתייחס כמובן גם לסביבה, ומהי הסביבה הזו. היסטורית, עתיקה, עם ארומה של מלחמות ושרידים ארכאולוגיים, בתים מזרחיים עם תקרות גבוהות, חצר עם פאטיו, צמחי תבלין ותקרות גבוהות. יש לציין כי האדריכלות של דירות למכירה ביפו העתיקה, מנסים לעשות את השידוך המופלא בין עבר והווה, בין הישן והחדש, ומה שמתקבל הוא מיוחד רק ליפו. בשום מקום אחר אין אוירה כזו, השראה כזו וריח מלוח של ים, ממש קרוב לבית.