דירות למכירה ביפו בזול

דירות למכירה ביפו בזול

דירה למכירה ביפו בזול – למצוא פנינה אמיתית

דירות למכירה ביפו בזול זו לא אוטופיה גם במציאות שבה אחד הדברים הכי יקרים, אם לא היקר ביותר שכל אדם קונה לעצמו היא דירה והיום זהו מצרך נדיר ויקר. יש כל מיני סיבות מדוע הנדל"ן בארץ כל כך יקר ביניהן אפשר למנות את גידול האוכלוסייה, עלות הקרקע, עלות הבנייה ומיסוי שכמובן מייקר כל עסקת נדל"ן.

שוק הדיור בארץ מתחלק לדיור בפריפריה, במרכז ושוק דירות היוקרה. השוק מאופיין במחזוריות כאשר בין השנים 1994-1997 הייתה עליה מטאורית של מחירי בדירות ואילו בין 1997-2007 הייתה ירידה של מחירים.

שני דברים קרו באזור במרכז- הייתה אליה הגירה גדולה של אנשים מהפריפריה ומחירי הדירות עלו מאוד.

בין השנים 2007-2011 עלו מחירי הדירות בכ-60% וזאת לדעת מומחים על רקע של ביקוש גבוה. מחירה הממוצע של דירה בישראל עומד היום על כ-1.5 מיליון ₪ וכדי לקנות דירה כזו יש צורך ב-137 משכורות חודשיות. בשנת 1961 רק לשם השוואה עלתה דירה כזו 41 משכורות ממוצעות.

מחירה של דירה מורכב מעלויות הבנייה ומרווחי הקבלן וכן יש תלשום על ערבויות הבנקים על פרויקטים של נדל"ן המילים על דירה הם כ-21% והם כוללים מס רכישה בגובה 1.2%, מס שבח, היטל השבחה ומע"מ

למרות שגם ביפו עלו מאוד המחירים, עדיין אפשר למצוא דירות למכירה ביפו בזול.

יפו- קרובה למרכז

תל אביב היא נקודת הנחה באשר למחיריהן של דירות. כאשר בתל אביב עלו המחירים, גם ביפו הם עלו אם כי ביחס אחר. למרות זאת עדיין אפשר למצור דירות למכירה ביפו בזול, וככל שמרבים לקום בה פרויקטים של נדל"ן כך מחירי הדירות כולם עולים בהדרגה. יפו אם כך- הופכת עם השנים להיות פנינת נדל"ן יקרה, ויש בה מקומות שמחירי הדירות בהם מושווים לדירות במרכז תל אביב.

ולמרות זאת, יש כאלה שמעדיפים את יפו. יש בה אותנטיות שאין בתל אביב, מקומות עתיקים והיסטוריה שצובעת אותה בצבעים נדירים. גם הפרויקטים להקמת הרובע ביפו למשל ממשיכים את אותם אלמנטים אדריכליים שהופכים את יפו לתערובת מיוחדת של ישן עם חדש. כך שכדאי בהחלט לחפש דירות או בתים למכירה ביפו שגם יהיו הכי קרובים למרכז שניתן לדמיין וגם יאפשרו לכם ליהנות מאווירה אותנטית של עיר קסומה זאת.

הגידול המתמיד באוכלוסייה בארץ יצר מצב שהביקוש לדירות עולה כל הזמן כמו דירות למכירה בספרד, חלק מהפרויקטים צדים מקומות כמו יפו והופכים אזורים שלמים לבניינים יפים ומעוצבים ועדיין אפשר למצוא ביפו דירות למכירה ביפו בזול.

דירות למכירה ביפו בזול

כאשר אתם מחפשים תיווך יפו חשוב להזכיר, משרד תיווך הרובע ביפו יכול בהחלט להציע לכם דירות למכירה ביפו בזול. עם קצת דמיון ועיצוב פנים אפשר להפוך כל דירה לפנינה מיוחדת במינה. רוב הדירות הישנות ביפו, באזורים העתיקים הן בעלות רצפה מצוירת, קשתות וניחוח ישן של אדריכלות מזרחית. לקחת דירה כזו ולעצב אותה מחדש זה אתגר שהופך את המשפט דירות למכירה ביפו בזול להזדמנות של פעם בחיים.

דירות למכירה ביפו בזול – מיקום הוא שם המשחק

ככל שתל אביב הולכת והופכת לאזור יקר ובלתי אפשרי למגורים, כך עולה קרנן של הערים השכנות המקיפות את העיר העברית ומציעות אלטרנטיבות לאלו מכם אשר לא רוצים לעזוב את גוש דן. בשנים האחרונות כחלק בלתי נפרד מהמגמה, עלתה העיר יפו לכותרות בצורה חיובית מאוד עם כמות גדולה של דירות שנכנסו לשוק. כיום אם אתם רוצים למצוא דירה למכירה ביפו בזול, ישנן כמה דרכים בהן תוכלו להגיע לתוצאות המובטחות ולמצוא לעצמכם בית חדש, באחת מהערים הכי מיוחדות תרבותית והיסטורית בישראל. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבצע תהליך חיפוש מותאם מטרה ולאפשר לעצמכם לראות כמה נכסים מתאימים, כדי לקחת את ההחלטה הנכונה וההולמת ביותר לתנאים שלכם. 

מציאת דירות למכירה ביפו בזול – משימה בחלוקה לשלבים

היציאה לתהליך חיפוש נדל"ן ביפו, דומה לעבודה על פרויקט גדול. וכמו בכל פרויקט גדול כדי להצליח לרכוש דירות למכירה ביפו בזול, אתם רוצים להבטיח שאתם:

  1. יודעים מה הוא היעד הסופי שלכם – האם אתם מחפשים נכס לכל המשפחה? האם יש לכם אי אלו דרישות או הגבלות על גודל הנכס, מיקומו בשכונות השונות של העיר או תנאי הרכישה האידיאליים להם אתם מצפים? מיפוי מושלם הוא חלק אלמנטרי מתהליך רכישה נכון של דירה.
  2. יכולים לנפות את הנכסים שלא עומדים בדרישות שלכם – המשמעות היא לוותר אולי על נכסים אטרקטיביים. אבל כדי להגיע בדיוק לנכס שתמיד חלמתם עליו, אתם רוצים להיות סופר ממוקדים ורציניים. כך שחשוב להתאזר בסבלנות ולהבין שיכולים לעבור כמה חודשים עד שתמצאו את הדירה שרציתם.
  3. מחזיקים בסכום הכסף הנדרש – בין אם בעזרת הון עצמי ובין אם בעזרת הליך לקיחת משכנתא מזורז. ככל ויש לכם נזילות פיננסית כך יהיה הרבה יותר קל להגיע לנכס שאתם רוצים להחזיק ולאפשר לעצמכם להתמודד מול תחרות עזה שמתחוללת כל העת בשוק הדיור המקומי. התמהמהות יכולה להיות פתח לבעלי הדירה לחתום חוזה עם מישהו אחר במקומכם, מבלי שתהיה לכם הזדמנות אמיתית להגיש הצעת מחיר. 

מתחילים את החיים המשותפים – עם נכס מדהים

היופי המיוחד של העיר יפו, על שלל הצבעים התרבותיים שלה, הוא כל כך נדיר ומבוקש. ולכן אם גם אתם כמו זוגות צעירים רבים רוצים לגדל את המשפחה שלכם בסביבה שכזו, חשוב להשקיע מאמצים כבירים כדי להבטיח שאתם מוצאים את הדירה שתעמוד בכל התנאים.

ביקורת
תאריך ביקורת
פריט ביקורת
משרד תיווך הרובע, מומלץ בחום.
דירוג המחבר
51star1star1star1star1star