דירות למכירה ביפו – איך קונים היום

דירות למכירה ביפו

יפו הפכה בשנים האחרונות לאחד המקומות הכי מבוקשים מבחינת נדל"ן. זה מתחיל מהנוף האדריכלי של המקום הזה שמאז ומתמיד משך אליו אמנים ואנשי רוח, ועג'מי למשל הייתה אחד המקומות הראשונים שהסתערו עליהם אני רוח ובנו בה את ביתם מול הים. היום קשה מאוד למצוא דירות או בתים בעג'מי ואם יש, אז מדובר בהרבה מאוד כסף.

במשך השנים ניסתה האדריכלות וגם כמה יזמי נדל"ן שקוראים את העתיד… לפתח ביפו לצד הדו קיום האזורים המוזנחים והבעיות של המרקם האנושי, גם פרוייקטים שווים של נדל"ן שלוקחים את הדברים הטובים של יפו ועוטפים אותם באדריכלות בת זמננו עם הצעות נדל"ן אטרקטיביות לפרויקטים כמו אנדרומדה, מתחם נגה, חצרות יפו ועוד.

למעשה זה הצליח. קרבתה של יפו לתל אביב ופערי המחירים שהיו בזמנו בין רכישת דירה בתל אביב לבין דירות למכירה ביפו, הניבו נדל"ן מבוקש בפרויקטים החדשים אליהם נהרו רוכשים מהזן החדש- צעירים תל אביבים או משפחות שחיפשו מקום עם עניין ולא רק דירות למכירה ביפו.

השפעת הצמיחה- דירות למכירה ביפו

בישראל יש גידול מתמיד באוכלוסייה ויש אצלנו צפיפות פיזיולוגית. עפ"י דעת מומחי נדל"ן צריך לבנות כ-40,000 יחידות דיור כל שנה כדי שההיצע יענה על הביקוש. אבל הנתון הזה לא יכול להישאר ככה, כי הצמיחה גם היא גדלה ולכן צריך לבנות יותר.

זו הסיבה שבהרבה מאוד מקומות ביפו למשל עושים פרויקטים של התחדשות עירונית, כדי להוסיף דירות על פני אלה הקיימות וגם להציע לתושבים דירות למכירה ביפו עם תשתיות מפותחות.

כאשר השטחים לבנייה יגמרו גם ביפו המחירים יאמירו לחלוטין ולכן דירות למכירה ביפו היום זו הזדמנות נדל"ן לפני הבום הגדול והוא מתקרב.

דירות למכירה ביפו- לצורך השקעה

אין ספק כי בשל קרבתה של יפו לתל אביב, דירות למכירה ביפו לצורך השקעה הוא דבר נפוץ מאוד. גם אם אנשים לא מתכוונים לגור בדירות שהם רוכשים, הם יודעים שבקצב השינויים שעוברת העיר מכל הבחינות מה שהם משלמים היום, לא יהיה המחיר בעוד חמש שנים ולכן דירות למכירה ביפו היום מבוקשות מאוד.

גם צעירים וגם משפחות משקיעים היום במה שנראה להם, מקום הרבה יותר אטרקטיבי מבחינת נדל"ן. דירה ביפו היום בהחלט מבוקשת כמו דירה בתל אביב וגם המחירים מתחילים להצטמצם והפער לא כזה גדול.

דירות למכירה ביפו- ביקוש לשכירות

הרבה משקיעים רוכשים דירות למכירה ביפו כדי להשכיר אותן. יש לציין כי מחירי דירות להשכרה ביפו באזורים מסוימים ובעיקר בפרויקטים החדשים, לא מתאימים למחירי השכירות שיכולים לשלם מהגרי עבודה ולכן יותר מתאים להשכיר אותם לצעירים שהולכים ללמוד במכללה ביפו ועוד.

אבל הנוכחות של מהגרי העבודה והעובדה שהם יוצרים ביקוש גבוה לדיור בר השגה בשכירות, העלו את מחירי הדירות להשכרה ביפו ולכן כאשר מתפרסמת מודעה על דירות למכירה ביפו, יש המון ביקוש למודעה כזו משום שבעלי הדירות יודעים בוודאות שהם יכולים למצוא מהר מאוד שוכרים פוטנציאליים.