דירות להשכרה יפו- לגעת בשמיים!

דירות להשכרה ביפו

יפו היא אחד המקומות בהם ניתן למצוא דירות ענקיות, עם חדרים בגדלים שכמותם קשה למצוא במחוזותינו. תקרות גבוהות ומרשימות, רצפה עם אריחים מצוירים, דלתות עם כניסות מקושתות, פשוט חתיכת יופי של ארמון באמצע העולם.

סגנון הבנייה והעיצוב האדריכלי הוא זה שמאפיין הרבה מאוד דירות להשכרה יפו. דירות אלה מאופיינות בגג שטוח, למניעת הצטברות של חום ובפתחים גדולים שיאפשרו לבריזה להתרוצץ מחדר לחדר ולעשות אוויר…

יש שימוש נפוץ בצבע לבן כדי לענות על כל מיני צרכים. הראשון הוא שהשימוש בצבע הזה בא כדי לנטרל חום, או לפחות למראית עין להראות חלל שהוא מאוורר ופתוח. הצבע הלבן גם מעצים את האור שנכנס ממילא ויוצר מראה יותר גדול ופתוח.

שימוש בצבעי הים שמאחורי דירות להשכרה יפו

ידוע הוא כי בנייה של בית, כל בית מתייחסת ומשתפת את הסביבה באדריכלות ובבחירת הצבעים של הבית. ביער בונים בתי עץ כי יש שם עצים, וליד הים ביפו למשל יש שימוש נרחב בצבעים טורקיז וירוק כי אלה הם צבעי הים, וכדי ליצור הרמוניה לפחות בעין, יש שימוש נרחב בצבעים הללו שהם הצבעים הטבעיים של סביבת הים.

באותה מידה יש גם שימוש בצבע קרם שהוא כחול אשר על שפת הים…

צבעי הים אגב לא באים לידי ביטוי רק בצביעת דלתות, או בציורי האריחים של המטבח או הרצפה, אלא גם בטקסטיל ובאביזרים שונים של הבית.

את הקשתות וההרמוניה בין כל חדרי הבית, אפשר למצוא גם בדירות להשכרה ביפו, בעיקר ישנות ועתיקות.

חללים גדולים שכל החמולה תיכנס…

העיצוב והאדריכלות של דירות ובתים ביפו, מאופיינים בפתיחות. בדרך כלל יש חדר אורחים ענק אליו אם רוצים אפשר להכניס את כל החמולה, וגם החללים הנוספים בדירה הם בגדלים שלא מכירים היום.

משפחות ערביות יש לציין הן בדרך כלל ברוכות ילדים ולכן גם החדרים האחרים יהיו כאלה שיוכלו להכיל כמה ילדים אפילו בחדר.

לפיכך כשאתם פונים למודעה של דירות להשכרה יפו, העדיפו תמיד את הדירות הישנות ברחובות העתיקים. הם אלה שיש להם את המראה האותנטי, המרחב הגדול, הקשתות והחלונות הגדולים והחדרים הגדולים. הרבה פעמים כמובן בגלל הגודל הם מתאימים למשפחה גדולה וגם לשותפים.

דירות להשכרה ביפו ליד המכללה

ביפו יש מכללה אקדמית בה לומדים 5,000 סטודנטים, חלקם לא מאזור המרכז. מה שזה אומר הוא שדרושות הרבה דירות להשכרה יפו, כדי שהסטודנטים האלה יוכלו לגור ליד המכללה וזה גם מה שהם מעדיפים.

חלקם של הסטודנטים הם תושבי יפו וחלקם מחוץ ליפו, לכן דירות להשכרה יפו ליד המכללה הם מאוד מבוקשות ובעיקר אלה שיש להם הרבה חדרים וגדולים כך שכל סטודנט יוכל לגור שם בנוחות, לצד פינת לימודים ושאר ריהוט משלים.

קשה מאוד למצוא דירות כמו דירות להשכרה יפו, בגדלים ממש לא סטנדרטיים. כאשר בנו אותן, חשבו על מרחב, אוויר וספייס, היום כל ספייס כזה שווה הרבה מאוד כסף.

דירות להשכרה יפו על הגל

השינויים שעברה יפו במשך השנים. כל הפיתוח התיירותי שלה כולל שיקום שכונות והקמת פרויקטים חדשים של בנייני מגורים ונדל"ן, הפכו אותה לאחד המקומות הכי שווים והכי מבוקשים ובעיר ע"י מי שרוצה לגור בסביבה שיש בה ניחוח של אותנטיות, מזרח תיכון ישן המשולב עם חדש.

דירות להשכרה ביפו מיישרות היום מחיר עם תל אביב, ויש ביפו היצע הרבה יותר גדול ויותר מעניין. רוב הדירות גם במצב הרבה יותר טוב מאשר הרבה מאוד דירות בתל אביב.

חוויה בשוק הפשפשים- דירות להשכרה ביפו

השינויים שעברה יפו במשך השנים. כל הפיתוח התיירותי שלה כולל שיקום שכונות והקמת פרויקטים חדשים של בנייני מגורים ונדל"ן ולכן יש לזה ערך רב כאשר מדברים על תיווך יפו והדירות המוצעות במתחם שוק הפשפשים. כל זה הפך את השוק לאחד המקומות הכי שווים והכי מבוקשים ובעיר ע"י מי שרוצה לגור בסביבה שיש בה ניחוח של אותנטיות, מזרח תיכון ישן המשולב עם חדש.

דירות להשכרה ביפו מיישרות היום מחיר עם תל אביב, ויש ביפו היצע הרבה יותר גדול ויותר מעניין. רוב הדירות גם במצב הרבה יותר טוב מאשר הרבה מאוד דירות בתל אביב