דירות להשכרה ביפו – מה צריך לדעת?

דירות להשכרה ביפו

הקרבה של יפו אל הים, שוק הפשפשים, תל אביב. קיומה של המכללה ביפו ועוד אטרקציות באזור, הפכו את יפו לאחד האזורים הכי מבוקשים מבחינת דירות להשכרה ביפו. יש לציין כי לא כל אזור ביפו, הוא אזור מבוקש. אם לקחת בחשבון את העובדה שיש עדיין ביפו כמה אזורי סלמס, גם אם מחיר דירות להשכרה ביפו, בשכונות הללו נמוך, אנשים לא יגורו בקרבת גורמים פליליים ובמקום מוזנח. אבל יש ביפו שכונות חדשות ומשופצות ואזורים שלמים של בניינים חדשים בהם, כל אחד חולם לגור ובצדק.

יפו היא עיר שכיף לחיות בה. זה נוף שמדבר להרבה מאוד אנשים. הבתים העתיקים עם התקרות הגבוהות והרצפה המצוינת, האדריכלות הים תיכונית, זה משהו שהרבה מאוד אנשים מחפשים כאשר הם פונים למודעות של דירות להשכרה ביפו.

מחיר דירות להשכרה ביפו

האותנטיות של יפו, האווירה המיוחדת שיש בעיר הזו, שדומה במידה רבה להרבה ערים עתיקות בארץ, היא אווירה שהרבה אנשים רוצים לגור בה. יש הבדל בין לגור בשכונת יוקרה חדשה, שיש בה מסר של חדשנות, לבין לגור במקום שיש עליו מה שנקרא הרבה שנים, וזה בא לידי ביטוי בחומרי הגלם מהם הוא נבנה, בטיח המקולף ובמבנה בכלל. יש אנשים שבמיוחד מחפשים את המקומות האלה כדי לגור בהם, את המקומות הישנים ומלאי ההשראה. מצד שני מי שמחפש דירות להשכרה ביפו, יכול בהחלט לגור באחת הדירות החדשות של השכונות שעומדות היום כמו מהניילון, עם אדריכלות מיוחדת במינה המושפעת מיפו העתיקה. מחיר השכרת דירות ביפו, נמצא טיפה מתחת למחיר הרף התל אביבי, אם כי יש כאלה שבמודעות מוכנים לגור דווקא ביפו ולא בתל אביב.

יפו- מקום עם אווירה מיוחדת

ביפו יש אווירה מיוחדת במינה. היא מורכבת מההיסטוריה של המקום, וגם ממה שיש בה היום. שוק הפשפשים ביפו, הוא אחד המקומות הכי מיוחדים היום בארץ. הוא מושך אליו מדי יום ובעיקר בסופי שבוע, המון צעירים שבאים לשבת באחת המסעדות או בתי הקפה באזור, ויש בשוק גם המון חנויות מעצבים, מתנות וכמובן את כל החנויות של העתיקות, שהן הדבר המקורי של המקום הזה. ממש בסמוך לשוק יש את פרויקט הרובע ובאזור בכלל יש המון פרויקטים חדשים של בניה. יש אנשים שרכשו לעצמם דירות והם משכירים אותן, ויש כאלה שבחרו לחיות במקום המיוחד הזה.

אין ספק שאם אתם מחפשים דירות להשכרה ביפו, פרויקט הרובע הוא הדובדבן שבקצפת.

דירות להשכרה ביפו- לסטודנטים

המכללה ביפו היא מוסד אקדמי שיצר המון ביקוש לדירות להשכרה ביפו. לומדים בה המון סטודנטים, שגם מעדיפים לגור לידה ולכן הביקוש לדירות להשכרה הוא גבוה מאוד. יחד עם זאת זה עדיין לא במחירים של תל אביב, וגם אפשר למצוא דירות ממש ענקיות לכמה שותפים.