דירות להשכרה ביפו – המיקום המושלם בשבילכם!

דירות להשכרה ביפו

מי שמחפש דירות להשכרה ביפו, יוכל גם למצוא דירות בפרויקט אנדרומדה היוקרתי שנקרא "גבעת אנדרומדה". השכונה היא פרטית וסגורה ונמצאת ברחוב לואי פסטר ויפת ביפו מעל הנמל. האזור כולו שופע שכיות חמדה היסטוריות כמו כנסיית גיאורגיוס הקדוש, בית קברות יהודי עתיק ובית כנסת יהודי מהמאה ה-19 את האווירה הישנה-עתיקה יוצרים כמובן המבנים הללו, כאשר מתגלית השכונה החדשה היפהפייה. צפון למתחם אנדרומדה נמצאת יפו העתיקה, ומדרומה שכונת עג'מי. מקורו של השם אנדרומדה בסלע אנדרומדה מהמיתולוגיה היוונית. בתה של הנסיכה האתיופית שאמה. את הקרקע של הפרויקט שכר בשנת 1989 היזם מוריי גולדמן מקנדה מהכנסייה היוונית ותמורת זאת קיבלה הכנסייה 30 דירות.

אנדרומדה ופרס האדריכלות- דירות להשכרה ביפו

המתחם של גבעת אנדרומדה, נמצא על מצוק ולכן נקרא "גבעת אנדרומדה". ממנו משקיף נוף מרהיב והוא נמצא ממש קרוב לשוק הפשפשים. מי שמביט בו מהים חושב שהוא רואה מבצר עתיק. החזית של המתחם פונה לרחוב יפת ובכניסה יש בוטקה עם שומר. אדריכלות הפרויקט היא בסגנון "טוסקני", וזו הפעם הראשונה שנבנה מתחם מגורים שלם בסגנון הזה. בחירת האדריכל הייתה במסגרת תחרות אליה ניגשו טובי האדריכלים. בסופו של דבר  נבחר משרד האדריכלים אליק כהן ובר-לב אדריכלים. הם בחרו ללכת על כיוון של אדריכלות רומנטית שמשלבת שפה מסורתית וקלסית, את הפרדסים של פעם ביפו, סמטאות, בתים מדורגים ותצפית על הים גם קיבלו על כך פרס.

יש היום דירות להשכרה ביפו בפרויקט אנדרומדה.

אנדרומדה עשתה ליפו יחסי ציבור

אנדרומדה הייתה הפרויקט הראשון הגדול והיוקרתי, שגרמה בהתחלה להרבה אנשים להרים גבה. אפשר לומר כי יזמי הפרויקט אכן היו אמיצים בבואם להקים שכונה יהודית בלב שכונות ומוסדות נוצריים וערביים ועל כך הייתה הרבה ביקורת. אבל הקמתה של השכונה ניפצה את הסטיגמה של יפו הישנה והמוזנחת. כאשר בלב כל אלה צמחה לה שכונה יפהפייה לתפארת. היה מי שחשב שהשילוב של ישן וחדש מול הים, מספיק כדי להקים כזה מתחם בלב יפו ושדווקא השילוב של ההיסטוריה והסביבה, הם אלה שמעניקים את הייחודיות לפרויקט.

מאז יש לומר, יש הרבה פרויקטים חדשים ביפו ואין ספק שגבעת אנדרומדה הייתה "החלוצה" שראתה את עתיד הנדל"ן המבוקש מאוד היום בכל רחבי יפו.

דירות להשכרה ביפו לתלמידי המכללה

איפה שיש מכללה או אוניברסיטה, גם נוצר ביקוש לדירות להשכרה וזה בדיוק מה שקרה גם במקרה של יפו. המכללה ביפו, יצרה ביקוש עצום למגוון דירות להשכרה ביפו ע"י תלמידי המכללה. בנוסף האזור היום נחשב כאזור אותנטי ומבוקש מבחינת שכירות לא רק ע"י תלמידי המכללה, אלא ע"י כל מי שאוהב היסטוריה ואווירה ליד הבית שלו. אין ספק כי ברשימת דירות להשכרה ביפו, לא תמצאו מיד מה שתחפשו, אבל אם תתמידו תולכו לעבור במקום הכי מיוחד היום במרכז.