דירה למכירה ביפו – נותר רק לבחור

דירה למכירה ביפו

יש היום המון פרויקטים של בנייה ביפו, ולא בכדי. יפו היא אחת הערים הכי ציוריות והכי מושכות אנשים לפנות למודעה של דירה למכירה ביפו.

מגוון הקהילות, המקומות, השילוב של ישן עם חדש. שוק הפשפשים, שדרות ירושלים הקסומים על כל המגוון העצום של המרכולת המיוחדת במינה, מוצרים בולגריים, מוצרים מהמטבח הערבי, הישראלי ועוד, הופכים את המגורים ביפו לאטרקציה בעיני משקיעים רבים ולא רק בעיניהם. יש המון אנשים למשל שמעדיפים לגור ביפו ולא בתל אביב משום שיפו במובן הזה הרבה יותר שקטה ומיוחדת וכל כך קרובה לתל אביב, ועדיין המחירים בה טיפה יותר שפויים מאשר דירות למכירה בתל אביב.

מה יש לנו ביפו?

אנשים שבוחרים לפנות למודעה של דירה למכירה ביפו, הם אנשים שרוצים ליהנות מעיר בעלת אווירה מיוחדת ולכן גרים ביפו הרבה מאוד אמנים. מצד שני מתגוררים ביפו גם אנשים שאוהבים ים, או דייגים שזה המקצוע שלהם ואין כמו מפרץ הדייגים של יפו כדי לדוג דגים.

יפו היא תערובת מיוחדת במינה של אדריכלות ישנה, עתיקה וחדשה. היא משופעת במוסדות דת ובמבנים אדריכליים מיוחדים במינם וכל מי שגר בה, נהנה לשטוף את העיניים במקומות המיוחדים הללו שאין אותם בשום מקום אחר.

שוק הפשפשים -דירה למכירה ביפו

שוק הפשפשים הפך כבר לא רק למקום בו אפשר לרכוש כל פריט או צעצוע ישן לאספנים אלא שבשנים האחרונות, קמה לה תרבות קולינרית עניפה ובשוק הפשפשים של היום יש לא מעט מסעדות שוות שכל הצעירים של תל אביב נוהרים אליהן גם בסופי שבוע, כדי להזין את עצמם בארוחה טובה באווירה של פעם.

שוק הפשפשים של יפו הוא כמו שווקי פשפשים אחרים בעולם והוא לא נופל מהם ברמת הפריטים המיוחדים שיש בו. שוק הפשפשים קורץ להרבה אנשים שפונים למודעה של דירה למכירה ביפו, כי הם רוצים לגור ליד מקום כזה מעניין.

הוא נוסד במאה ה-19 ועד לפני כעשר שנים היה בעיקר מרוכז בנושא של יד שנייה ועתיקות, היום המתחם הוא מקום של אוכל, מרכז עמיעד לאירועי תרבות וגם המון חנויות או מעצבים שהפכו את שוק הפשפשים לאחד המקומות הכי אהובים ומבוקשים ביפו  וגם זו סיבה לפנות למודעה של דירה למכירה ביפו.

במלחמת העולם הראשונה גורשו יהודי יפו ועם תחילת המנדט הבריטי חזרו היהודים להתגורר בעיר.
דבר דומה קרה באירופה ולמעשה לאחרונה חלה עליה של השקעות בנדלן במדינות שונות באירופה כמו גם 
דירות להשקעה ברומניה.

רוצים להתגורר ליד השעון!

אנשים רבים פונים היום למודעות של דירות למכירה ביפו לחיפוש פרויקטים חדשים ביפו מהמון סיבות, אבל אין ספק שהרוח הנושבת באזור והאתרים המיוחדים מושכים לא רק תיירים אלא גם אנשים שרוצים לגור במקום מיוחד.

מגדל השעון למשל הוא אחד מהאלמנטים הכי בולטים ביפו. יש המספרים כי הוא יוזמה דווקא של יהודי עשיר שר קלו היה שעון בכל העיר ומכיוון שנמאס לו שישאלו אותו מה השעה הוא הקים את המגדל שהיו בו ארבעה שעונים. שניים שהיו מכוונים לשעה באירופה ושניים לישראל.

אם תפנו להודעה של דירה למכירה ביפו, יהיה לכם שעון משלכם…